قابلیت جدید برنامه Darkroom برای اشتراک گذاری پریست

برنامه Darkroom یک ابزار عالی برای ویرایش عکس‌های شماست و پریست‌ها به شما این امکان را می‌دهند که سبک ویرایش را ذخیره کرده و بارها از تنظیمات خود استفاده کنید

به گزارش تکناک، در گذشته، Darkroom امکان اشتراک پریست با سایر کاربران را اضافه کرد و این امر باعث شد که کاربران پریست‌های خود را در جاهای مختلف آنلاین به اشتراک بگذارند.

از امروز، Darkroom در حال ایجاد یک انجمن اختصاصی برای به اشتراک گذاری پریست‌ها در برنامه است. یک دکمه جدید کشف پریست به شما این امکان را می‌دهد که صدها پریست ساخته شده توسط سایر کاربران Darkroom را مرور کنید و به کار بگیرید.

تیم Darkroom می‌گوید: «بازخورد بسیار زیادی از جامعه درباره اینکه به چه اندازه اشتراک پریست مفید بوده است، دریافت کرده‌ایم، اما یک مکان آسان برای مرور آن‌ها تا امروز وجود نداشت.» دکمه جدید کشف پریست در ابزار پریست، شما را به یک صفحه‌ جدید برای مرور پریست‌ها درون برنامه‌ای هدایت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا بدون گشتن در جستجوی لینک‌ها، پریست‌های اشتراکی را نصب کنید.”

“علاوه بر کشف پریست در Darkroom ، کاربران می‌توانند از وب‌سایت darkroom.co/presets نیز پریست را مرور و نصب کنند. برای تقویت کشف پریست‌ها، Darkroom چندین مجموعه از جمله برترین های صادر شده، تازه واردها، بیشترین نصب شده، موارد دلخواه فیلم آنالوگ، و موارد دلخواه مستقل را ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.