قلم دیکشنری Mijia شیائومی رونمایی شد

شیائومی قلم دیکشنری Mijia را در چین معرفی کرده است که می توان از آن برای ترجمه سند یا فایل صوتی استفاده کرد.

شیائومی قلم دیکشنری Mijia را در چین معرفی کرده است که می توان از آن برای ترجمه سند یا فایل صوتی استفاده کرد.

به گزارش تکناک،  این گجت دارای دو اسکنر از جمله یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت خود و بیش از 15 میلیون کلمه چینی و انگلیسی در واژگان خود است.

این شرکت اعلام کرده است بروزرسانی کلمات ژاپنی، کره ای، آلمانی و روسی را در ژانویه را به آن اضافه خواهد کرد.

می توان از این ابزار چند منظوره با اسکن یک سند، متن آن را ترجمه کرد. این ابزار با استفاده از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت محصول با زوایای متفاوت اسکن امکان ترجمه یک پاراگراف یا ترجمه خط به خط را با موقعیت یابی به کمک لیزر به کاربر می‌دهد. همچنین می‌توان با استفاده از مترجم صوتی فایل‌های ضبط شده را به متن در دستگاه یا در برنامه مربوط تبدیل کرد.

این قلم دیکشنری دارای بیش از 15 میلیون کلمه چینی و انگلیسی ذخیره‌شده با فناوری OCR است و از درجه تشخیص ۹۹ درصدی برخوردار است. بروزرسانی آن در ژانویه منتشر می‌شود و به کاربر امکان ترجمه به ژاپنی، کره‌ای، آلمانی و روسی را نیز می‌دهد. می توان عکس ها و صداهای ضبط شده را روی دستگاه با حافظه 16 گیگابایتی ذخیره کرد. انرژی این گجت توسط یک باتری لیتیوم یون پلیمر تامین می شود، اگرچه شیائومی میزان دوام یک بار شارژ آن را مطرح نکرده‌است.

پیشنهاد این شرکت استفاده از این قلم هوشمند به عنوان یک ابزار آموزشی برای کودکان با سؤالات امتحانی برای کمک به مطالعه آنها است. علاوه بر این، می توان آن را به هدفون از طریق بلوتوث متصل کرد.

قلم دیکشنری Mijia شیائومی در حال حاضر 100 دلار آمریکا قیمت دارد و قرار است ارسال آن از 22 دسامبر آغاز شود. ابعاد این ابزار۱۴۸.۵×۳۲.۵×۱۴.۵ میلی متر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.