یک پیش‌بینی مهم از آینده قیمت بیت کوین

شناخته‌شده‌ترین رمزارزها، بیت کوین و اتریوم، این هفته را با روند نزولی به پایان رساندند و هر دو همچنان ارزش خود را از دست می‌دهند.

شناخته‌شده‌ترین رمزارزها، بیت‌کوین و اتریوم، این هفته را با روند نزولی به پایان رساندند و هر دو همچنان ارزش خود را از دست می‌دهند.

به گزارش تکناک، قیمت بیت کوین اخیراً به زیر 28هزار دلار تنزل کرده است  در حالی که اتریوم به 1800 دلار رسیده است.

اگرچه بیت کوین در اوایل این هفته به 28،500 دلار رسید، اما این افزایش کوتاه مدت بود، زیرا قیمت به سرعت نزولی شد. به همین ترتیب، اتریوم صبح یکشنبه نتوانست به 1800 دلار برسد و باعث نگرانی سرمایه گذاران شد.

با این حال، دلیل نزولی بودن قیمت بیت کوین و اتریوم را می توان در اخبار مرتبط با محدودیت های ارزهای دیجیتال در ایالات متحده و دبی که صرافی بایننس با آن مواجه است، جستجو کرد.

سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی (VARA) در دبی به صرافی بایننس که مجوز MVP را در سپتامبر 2022 از این مرجع دریافت کرده است، گفته است تا اطلاعات بیشتری در مورد ساختار مالکیت، حاکمیت و روش های حسابرسی شرکت ارائه دهد.

علاوه بر این، به دلیل داده‌های شغلی منتشر شده قبلی در ایالات متحده نشان می‌دهد اقتصاد ایالات متحده آمریکا در حال رشد است. بنابراین ارزش دلار آمریکا رو به افزایش است و این احتمال را افزایش می‌دهد که فدرال رزرو مجبور به افزایش نرخ بهره در ماه آینده شود.

این روند توسط فعالان بازار مستند شده است که اکنون معتقدند ۷۰ درصد احتمال افزایش نرخ بهره وجود دارد. این افزایش احتمالاً بر قیمت بیت کوین تأثیر منفی خواهد گذاشت.

همانطور که قبلاً گفته شد، سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی (VARA) به صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، بایننس دستور داده است تا جزئیات بیشتری در مورد ساختار مالکیت، حاکمیت و روش‌های حسابرسی شرکت ارائه دهد.

این اقدام بخشی از تلاش امارات برای مقابله با چالش‌های ارزهای دیجیتال با استفاده از قوانین سخت‌گیرانه و تضمین انطباق با بالاترین الزامات نظارتی است. مدیریت بایننس گفته است که آنها تمام پاسخ های ضروری را از طریق وظایف نظارتی و تضمینی خود به VARA ارائه کرده اند.

بنابراین، این قوانین نظارتی در حال افزایش، آزادی عمل بایننس را محدود می کند، که در حال حاضر تحت فشار کمیسیون معاملات آتی کالا ایالات متحده است. تحقیقات VARA در مورد بایننس و سایر صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی احتمالاً بر افزایش قیمت فعلی بیت کوین تأثیر می‌گذارد زیرا سرمایه‌گذاران به دلیل افزایش قوانین نظارتی محتاط به نظر می‌رسند.

به گفته یک تحلیلگر محبوب که از روش تحلیل تکنیکال موسوم به نظریه موج الیوت استفاده می کند، قیمت بیت کوین ممکن است تا پایان سال جاری به 130هزار دلار برسد. این نظریه نشان می دهد که وقتی یک سکه در روند صعودی قرار می گیرد، از پنج موج عبور می کند که موج های اول، سوم و پنجم نشان دهنده افزایش قیمت هستند.بیت کوین نزولی

از آنجایی که این نشانه خوبی است، سرمایه گذاران ممکن است بیت کوین های بیشتری را در انتظار افزایش ارزش خریداری کنند که می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد.

TeraWulf، یک شرکت در ایالات متحده که رمز ارزها را را استخراج می کند، به تازگی اولین مرکز استخراج بیت کوین را در پنسیلوانیا افتتاح کرده است که 100درصد از انرژی هسته ای استفاده می کند.

در حال حاضر بیش از 9،200 ماینر در تاسیسات Nautilus فعال شده اند که منجر به افزایش 50 درصدی میانگین کارایی این شرکت از فوریه شده است.

در همین حال، این شرکت همچنین یک تاسیسات ماینینگ با نیروی هیدرولیکی و هسته‌ای را در نیویورک راه‌اندازی می‌کند که به میانگین نرخ تولید 7.5 BTC در روز یا 208،973 دلار در روز با قیمت فعلی بیت‌کوین کمک می‌کند.

این به عنوان خبر مهمی تلقی می شد که تاثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین خواهد داشت. این نشان می‌دهد که مردم علاقه‌مندتر شده‌اند و روی عملیات استخراج سرمایه‌گذاری می‌کنند، که نشان می‌دهد مردم نسبت به ارزش آینده ارزهای دیجیتال اطمینان بیشتری پیدا می‌کنند.

قیمت بیت کوین

مبارزه مداوم بین گاوهای نر خوشبین و خرس های محتاط همچنان ادامه دارد زیرا بیت کوین در محدوده معاملاتی محدود بین 27600 تا 28900 دلار قرار دارد.

تجزیه و تحلیل فنی نشان می دهد که ذوج BTC/USD روند نزولی بیت کوین را نشان می دهد. با این حال، ممکن است در نزدیکی سطح 28250 دلار با مقاومت روبرو شود.

اگر بیت کوین از این سطح مقاومت عبور کند، ارزش آن می تواند به 28900 دلار یا حتی 29250 دلار افزایش یابد. برعکس، اگر روند نزولی بیت کوین ادامه یابد، حمایت قابل توجهی در حدود سطوح 26500 و 25500 دلار پیش بینی می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.