لنوو All-in-One جمع وجور خود را معرفی کرد

جدیدترین محصول All-in-One شرکت لنوو قدرت و حفظ حریم خصوصی را در یک کامپیوتر کوچک و جمع‌وجور برای میز کار شما فراهم می‌کند.

به گزارش تکناک، لنوو نسخه جدیدی از کامپیوتر All-in-One خود را به بازار عرضه کرده است. ThinkCentre M90a Pro Gen 4 امروز توسط این شرکت معرفی شد و انتظار می‌رود که این هفته شروع به عرضه آن کند.

این کامپیوتر All-in-One دارای صفحه نمایش QHD 27 اینچی است، از پردازنده Intel Core i9 نسل ۱۳ پشتیبانی می‌کند و از کارت گرافیک لپتاپ NVIDIA GeForce RTX 4050 استفاده می‌کند. لنوو تاکنون قیمت ThinkCentre M90a Pro Gen 4 را اعلام نکرده است.

ThinkCentre M90a Pro Gen 4 دارای چندین ویژگی امنیتی است که توسط کاربران تجاری استقبال خواهد شد. این کامپیوتر All-in-One از تشخیص حضور انسان با استفاده از یک حسگر رادار و یک دوربین RGB با سنسور infrared پشتیبانی می‌کند. این حسگرها با همکاری کار می‌کنند تا به کاربران امکان ورود به سیستم بدون لمس را بدهند و در صورتی که شخص دیگری به PC شما نگاه کند، به طور خودکار تصویر صفحه را که در آن نمایش داده می‌شود روشن نمایند.

علاوه بر پشتیبانی از پردازنده Intel Core i9 نسل ۱۳ و گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4050، ThinkCentre M90a Pro Gen 4 با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم DDR5 در دسترس است.

پشتیبانی از Thunderbolt 4 باعث فراهم شدن پهنای باند تا 40 گیگابیت بر ثانیه می‌شود. این نرخ انتقال برای کنترل فایل‌های بزرگ، یک مانیتور 8K یا دو مانیتور 4K کافی است. همچنین Lenovo ThinkCentre M90a Pro Gen 4 در صورت نیاز به توان پردازشی اضافی برای کامپیوتر ، می‌تواند به یک کارت گرافیک خارجی متصل شود.

صفحه نمایش 27 اینچی کامپیوتر Lenovo ThinkCentre M90a Pro Gen 4 به 350 نیت شدت روشنایی می‌رسد. این صفحه نمایش دارای امتیاز رنگی 99٪ sRGB است. همچنین، صفحه نمایش این کامپیوتر All-in-One توسط TÜV Rheinland به گواهی Eyesafe 2.0 و Flicker Free دست یافته است. همچنین، این صفحه نمایش از طریق فیلتر کردن نور آبی، خستگی چشم و خستگی را کاهش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.