سامسونگ از همکاری با SmartThings گوگل رونمایی کرد

همکاری عمیق‌تر سامسونگ با گوگل با محوریت پلتفرم SmartThings و یک ویژگی جدید به نام ماتریس ناکس (Knox Matrix) در SDC 2021 رونمایی شد.

در میان آخرین پیشرفت‌هایی که شب گذشته در SDC22 رونمایی شد، همکاری عمیق‌تر سامسونگ با گوگل با محوریت پلتفرم SmartThings و یک ویژگی امنیتی جدید به نام ماتریس ناکس (Knox Matrix) بود.

به گزارش تک ناک، در ادامه همه چیزهایی که باید درباره این همکاری مشترک بدانید را مرور خواهیم کرد:
سامسونگ با گوگل همکاری می‌کند تا دستگاه‌های خانگی هوشمند اینترنت اشیا را با هم سازگارتر کند. به طور خاص، این دو شرکت با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا دستگاه‌های سازگار با Matter را به طور یکپارچه در پلتفرم‌های SmartThings و Google Home کار کنند.

به لطف این همکاری جدید مبتنی بر Matter، کاربران SmartThings به زودی می‌توانند دستگاه‌های Matter را که از طریق Google Home راه‌اندازی شده‌اند و بالعکس، مدیریت و کنترل کنند. در استاندارد Matter به جای اینکه از حلقه‌ها در چندین برنامه برای پیوند دادن حساب‌ها استفاده کنید، قابلیت‌های چند سرپرست (multi-admin) را فعال می‌کند.

هنگامی که یک دستگاه Matter در شبکه آنها از طریق Google Home راه اندازی شده است، به کاربران SmartThings اطلاع داده می شود و به آنها این امکان داده می شود که آن تنظیمات را به SmartThings وارد کنند. به طور مشابه، کاربران Google Home این گزینه را خواهند داشت که دستگاه‌ها را از SmartThings وارد کنند.

معرفی Samsung Knox Matrix
راه حل امنیتی Samsung Knox روی دستگاه یکی از بهترین راه حل های صنعت است، اما سامسونگ در SDC22 اعلام کرد که محدودیت های جدیدی را اعمال می کند و استانداردهای جدیدی را از طریق مؤلفه جدیدی به نام Knox Matrix تعیین می کند.

ماتریس ناکس (Knox Matrix) جدید سامسونگ یک راه حل امنیتی چند دستگاهی با امنیت سطح بالا است. از فناوری بلاک چین برای فعال کردن نظارت متقابل چند لایه در دستگاه های مختلف متصل استفاده می کند.

سامسونگ می گوید Knox Matrix اعتبارنامه ها را دستگاه به دستگاه به اشتراک می گذارد و از اطلاعات حساس محافظت می کند. هنگامی که مثلاً یک تلفن هوشمند محتوا را به تلویزیون پخش می‌کند یا به یک لوازم خانگی مانند کولر گازی متصل می‌شود، امنیت را بهبود می‌بخشد.

این شرکت یک SDK امنیتی یکپارچه را برای Knox Matrix ارائه خواهد کرد، به این معنی که کاربران باید بتوانند از مزایای امنیتی بهبود یافته استفاده کنند، چه از سیستم عامل اندروید، تایزن یا سایر سیستم عامل ها .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.