ماجراجویی در خشکی و آب با کاروان های SealVans

استارتاپ ترکیه ای SealVans دو مدل ابتکاری کاروان آبی خاکی را راه اندازی کرده است که ویژگی های یک قایق و یک کاروان سنتی را ترکیب می کند.

به گزارش تکناک، پس از ساخت موفقیت آمیز یک سری از نمونه های اولیه در سال گذشته، این شرکت اکنون نسخه های کمپر-قایق خود را در بازار اروپا عرضه می کند. این وسایل نقلیه آبی خاکی که با نام‌های Seal 4.20m و Seal 7.50m شناخته می‌شوند، راه‌حلی منحصربه‌فرد برای خانواده‌های ماجراجوی هستند که می‌خواهند هم خشکی و هم دریا را بدون دردسر جابجایی بین روش‌های مختلف حمل‌ونقل کاوش کنند.

کاروان آبی خاکی SealVans بسته به کاربری مورد نظر می تواند به عنوان یک کاروان سنتی زمینی یا یک قایق کاملاً کاربردی عمل کند. برخلاف سایر وسایل نقلیه آبی خاکی، SealVans بدون نیاز به تغییرات اضافی یا رویه‌های پیچیده، بین خشکی و آب جابه‌جا می‌شود.

این شرکت می‌گوید: هنگام طراحی Sealvans، یکی از اهداف اصلی ما تسهیل حمل و نقل هم در خشکی و هم در آب بود. با Sealvans راحتی خانه خود را با همراه خود احساس خواهید کرد. این یک کاروان آبی-خاکی لوکس است که برای رفع تمام نیازهای اولیه شما طراحی شده است.

تمایز اولیه بین این دو نسخه در ابعاد و قیمت آنها نهفته است که به اندازه آنها بستگی دارد. Seal 4.20m ، نسخه 4.20 متری یک نسخه جمع و جور است که کمتر از 750 کیلوگرم وزن دارد. این کاروان به طور خاص برای خدمت به عنوان “چمدان دیگر شما” برای سفرهای کوتاهتر طراحی شده است. به دلیل اندازه کوچکتر آن، برای حداکثر دو بزرگسال ایده آل است و بسته به قوانین محلی، ممکن است برای استفاده در آب به مجوز خاصی نیاز نداشته باشد.

از طرف دیگر، Seal 7.50، نسخه 7.3 متری به عنوان وسیله نقلیه برای تعطیلات خانوادگی در نظر گرفته شده است، زیرا حداکثر سه بزرگسال یا یک خانواده متشکل از دو بزرگسال و دو کودک کوچک را در خود جای می دهد. شاید شبیه یک کاروان دو محور معمولی در خشکی است، اما زیبایی مدرن آن با گنجاندن شیشه جلو و سقف پانوراما آشکار می شود.

این نسخه به یک قایق روی آب تبدیل می شود و تجربه ای منحصر به فرد را برای سرنشینان خود ارائه می دهد.کاروان آبی-خاکی مجهز به آشپزخانه کاربردی، حمام جمع و جور با دوش، مبلمان راحتی، یک تخت اصلی و یک تخت اضافی اختیاری برای انعطاف پذیری بیشتر است.

حداکثر وزن مجاز آن 3 هزار کیلوگرم و ارتفاع داخلی 2 متر است. Seal 7.50 متر توسط یک موتور بیرونی هوندا 50 اسب بخاری یا یک پیشرانه الکتریکی نیرو می گیرد که گزینه هایی را متناسب با ترجیحات فردی با حداکثر سرعت 13 گره دریایی ارائه می دهد. مشخصات کامل هر دو مدل را می توانید در وب سایت شرکت مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.