مایکروسافت تعمیر محصولات سرفیس را آسان تر کرد

در ماه ژوئن، مایکروسافت اعلام کرد که به علاقمندان به تعمیر دستگاه خود توانایی خرید قطعات جایگزین رسمی برای تعدادی از محصولات کامپیوتری سرفیس را خواهد داد.

به گزارش تکناک، امروز، شرکت در سکوت این برنامه را گسترش داده و قطعات جایگزین برای کنترلر بی‌سیم ایکس باکس و محصولات سری ۲ کنترلر بی‌سیم Xbox Elite را ارائه داده است.

صفحه مربوط به قطعات جایگزین روی سایت فروشگاه مایکروسافت نشان می‌دهد که قطعات جایگزین برای بالاترین قسمت هر دو نسخه کنترلر و همچنین دکمه‌های جایگزین در دسترس هستند. علاوه بر این، مایکروسافت Replacement Input PCBA boards برای این کنترلرهای Xbox و همچنین قطعات جایگزین PCBA و موتور ارائه می‌دهد. این قطعات با یک سال گارانتی ارائه می‌شوند.

در یک صفحه پشتیبانی جدید، مایکروسافت بیان کرد که این قطعات فقط برای کنترلرهای Xbox استفاده می شود که از دوره گارانتی معمول خود خارج شده باشند.

در یک صفحه پشتیبانی دیگر، شرکت افزود: این نوع تعمیرات نیاز به مهارت فنی متوسط ​​دارند و برای علاقمندان، حرفه‌ای‌ها یا افرادی با تجربه قبلی در عملیات جداسازی قطعات الکترونیک مناسب هستند. اگر این اولین تلاش شما برای انجام تعمیر است، با احتیاط عمل کنید و روی پیشنهادات ایمنی و دستورالعمل‌های مرحله به مرحله ما تمرکز کنید.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که برای جایگزینی و تعمیر کردن کنترلرها، ابزارهای مشخصی که توسط شرکت به صورت مستقیم فروخته نمی‌شوند، نیاز است. این ابزارها شامل ابزار جداسازی پلاستیکی، بیت‌های پیچگوش TR8 و T5 Torx و چنگال پلاستیکی هستند.

مایکروسافت پرونده‌های PDF و حتی آموزش‌های ویدئویی YouTube را برای تعمیر کنترلر بیسیم Xbox و کنترلر بیسیم سری ۲ Xbox Elite ارائه می‌دهد.

با این حال، مایکروسافت اعلام کرده که عدم رعایت راهنمای تعمیر، استفاده از ابزارهای صحیح نظیر قطعاتی که به صورت مستقیم توسط شرکت فروخته نشده‌اند، یا استفاده از قطعات جایگزین نامناسب ممکن است منجر به آسیب جدی به شخص، مرگ و یا آسیب به محصول یا دارایی های دیگر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.