مشاهده موقت رقیب جدید توییتر در گوگل پلی

یک توسعه‌دهنده به نام الساندرو پالوزی که به طور منظم ویژگی‌های غیرمنتشرشده را فاش می کند، اعلام کرد که رقیب جدید توییتر شرکت متا به نام Thread در فروشگاه Google Play عرضه شده است.

به گزارش تکناک، تصاویر نشان می‌دهند که قابلیت ورود با حساب اینستاگرام در Threads وجود دارد و می‌توانید حساب‌هایی را که دنبال می کنید را با Threads همگام کنید.

با این حال، به نظر می‌رسد که این یک اشتباه بوده است، زیرا برنامه در حال حاضر در هیچ کجا یافت نمی شود.

پالوزی تصاویری را که برگرفته از برخی عناصر رابط کاربری (UI) است از جمله صفحه ورود که به کاربران اجازه می‌دهد با حساب اینستاگرام خود وارد شوند و صفحه دیگری که فهرستی از حساب‌های دنبال شده آن‌ها را از سایت تصویر و ویدئو نشان می‌دهد تا بتوانند در Threads انتخاب کنند که چه کسی را در دنبال کنند.

تصاویر را در این گالری مشاهده کنید:جای تعجب نیست که Threads بسیار شبیه توییتر است.

از اسکرین شات‌ها معلوم است که، در نوشتن یک پست جدید تعداد کاراکترها نمایان می شود، با یک گیره کاغذ کوچک Threads به شما امکان پیوست دادن هر چیزی را به پست می دهد.

هنگام مشاهده پست‌ها، آیکون‌های آشنا برای لایک کردن، رپست کردن، پاسخ دادن و به اشتراک گذاری آن‌ها وجود دارد و تصاویر کاربران به صورت دایره‌های کوچک نمایش داده می‌شود. حتی علامت چک‌مارک آبی Instagram مانند توییتر نیز وجود دارد.

Threads از ژانویه در متا تحت عنوان “پروژه ۹۲” در حال توسعه بوده است. The Verge این نام را تأیید کرده و تجربه واقعی اولین استفاده از اپلیکیشن را مشاهده کرده است. بر اساس یک جلسه داخلی در شرکت، کریس کاکس، مدیر محصولات ارشد محصولات Meta، در حین پیش نمایش Threads، گفت: ” در مقابل توییتر خالقان و شخصیت‌های عمومی علاقه‌مند به داشتن یک پلتفرم عاقلانه هستند.”

این نشت به عنوان کاتالیزوری برای مسابقه قفس که ممکن است بین مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا و ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر،اتفاق بیوفتد، عمل کرد. هنگامی که خبر اظهارات کاکس به گوش ماسک رسید، او در توییتی نوشت که اگر زاکربرگ موافقت کند، «برای مسابقه قفس آماده است». زاک این کار را کرد، و اکنون گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا واقعاً اتفاق خواهد افتاد یا خیر، بیداد می کند.

متا هنوز تاریخ رسمی انتشار این برنامه را اعلام نکرده است، اما نمایش آن در فروشگاه گوگل پلی معمولاً به معنای نزدیک بودن به انتشار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.