افشای جزئیات جدید از مشخصات اولین گوشی تاشوی گوگل

اولین گوشی تاشوی گوگل

یک گزارش جدید نشان می دهد علیرغم گمانه زنی های مختلف گوگل همچنان در حال کار بر روی  اولین گوشی هوشمند تاشو خود است و اعلامیه معرفی آن باید در ماه می سال آینده صادر شود.

به گزارش تکناک، شایعه عرضه اولین گوشی هوشمند تاشو توسط گوگل در ماه های اخیر همواره مطرح بوده با این حال برخی افراد از انصراف شرکت از این پروژه به دلیل رقابت شدید در صنعت گوشی خبر داده اند.

در حالی که اخبار متناقضی از محصول جدید گوگل به گوش می رسد برخی از مشخصات پیکسل فولد با نام رمز Google Felix در Geekbench عمومی شده است.

گفته شده گوشی هوشمندی با اسم رمز Felix که ممکن است همان Google Pixel Fold باشد در Geekbench ظاهر شده است و از چیپست گوگل  Tensor G2استفاده شده‌است. این چیپست در سری پریمیوم پیکسل۷ نیز وجود داشت.

این پردازنده علاوه بر داشتن پردازنده گرافیکی Mali-G710 یکپارچه، شامل دو هسته با کارایی بالا با فرکانس 2.85 گیگاهرتز، دو هسته با فرکانس 2.35 گیگاهرتز و چهار هسته با کارایی 1.8 گیگاهرتز است. گوشی هوشمند تست شده دارای سیستم عامل اندروید 13  وهمراه با 12 گیگابایت رم است.

اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل در GEEKBENCH با 12 گیگابایت رم 

از نظر امتیاز، گوگل پیکسل فولد ادعای دریافت 3257 امتیاز در تست چند هسته ای و 1047 امتیاز در تست تک هسته ای دارد. همچنین ممکن است این معیارها جعلی باشند. بنابراین تا زمان تایید اعتبار تصویر ، با اطلاعات آن باید با احتیاط برخورد شود.

Pixel Fold شامل یک پنل OLED داخلی 7.9 اینچی با فرکانس 120 هرتز با رزولوشن 1840 در 2208 پیکسل و یک صفحه نمایش خارجی با نمایشگر مشابه اما وضوح 1080 در 2100 پیکسل خواهد بود.

برای سهولت در استفاده، چه گوشی بسته باشد و چه باز، حسگر اثرانگشت نباید زیر صفحه نمایش، بلکه باید در کنار آن قرار گیرد.

اطلاعات دیگری درباره این گوشی تاشو قبلا فاش شده بود. احتمالا باید زیبایی شناسی مشابهی با خط تولید پیکسل 7 داشته باشد و از فلز و شیشه ساخته شده باشد و همان ماژول دوربین سری پرچمدار گوگل را داشته باشد. با توجه به هزینه، پیش بینی می شود که با قیمت 1799 دلار به بازار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.