مشخصات بیشتری از گوشی MOTO E13 فاش شد

گوشی MOTO E13

موتورولا در حال آماده شدن برای ورود به نسل بعدی گوشی های هوشمند خود است و طی هفته گذشته،گوشی Moto G13  به عنوان یک مدل جدید در پایگاه داده NBTC مشاهده شد.

به گزارش تکناک، این نقطه شروع برای سری Moto G 2023 خواهد بود. حال در مورد سری Moto E مدل MotoE13 نیز در دسترس است و در Geekbench در حال آزمایش است.

گوشی MOTO E13

عملکرد ابتدایی گوشی MOTO E13  و اندروید ۱۳

به تازگی  برخی از مشخصات اصلی گوشی Moto E13 پس از تست توسط آزمایشگاهGeekbench فاش شده است . اول از همه، گوشی Moto E13 یک گوشی خارق‌العاده نیست و سنت یک گوشی هوشمند با بودجه مناسب را حفظ کرده است. این دستگاه دارای یک تراشه ساده Unisoc T606 با تنها 2 گیگابایت رم است. با توجه به استانداردهای امروزی، این مقدار رم به معنای تقریباً عدم انجام چند فرایند است. به هر حال، این گوشی برای افرادی که می خواهند کارهای ساده ای روی تلفن انجام دهند، مناسب است. شایان ذکر است که این یک چیپست فقط با قابلیت اجرای 4G است.

برای درک عملکرد، Unisoc T606 در این دستگاه فقط 318 امتیاز در تست های تک هسته ای و 995 در بخش چند هسته ای کسب کرده‌است. به دنبال جزئیات فنی، Unisoc T606 از یک فرآیند تولید 12 نانومتری قدیمی استفاده می کند. این چیپست دارای 2 هسته ARM Cortex-A75 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 6 هسته ARM Cortex-A55 با تنظیم کلاک تا 1.6 گیگاهرتز و دارای یک MP1 متوسط Mali-G57 برای کارهای گرافیکی است. فقط برای اجرای بازی های معمولی و نه موارد بیشتری مناسب است. اگر عملکرد آن ناامید کننده به نظر می‌رسد، در دسترس بودن مستقیم اندروید 13 روی Moto E13 ویژگی قابل ذکر آن است.

تاکنون، جزئیات مربوط به Moto E13 هنوز مشخص نیست، اما انتظار ظهور موارد بیشتری به زودی می‌رود. همانطور که گفته شد، این شرکت همچنین در حال آماده سازی Moto G13 جدید برای عرضه است. این نمونه نیز تنها دارای اتصال 4G است و احتمالاً عملکرد متوسطی به همراه خواهد داشت.

موتورولا مشغول آماده‌سازی پرچمدار بعدی خود یعنی موتورولا  X40با اسنپدراگون 8 نسل 2 است. به هر حال، انتظار ظهور نمونه‌های های جدید 2023، Moto E13 و Moto G13 به زودی می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.