مشخصات جدید گلکسی S21 FE سامسونگ

سامسونگ به طور رسمی تیزری از مشخصات گلکسی S21 FE با پردازنده پرقدرت Snapdragon 888 را منتشر کرده است.

به گزارش تکناک، Samsung Galaxy S21 FE، به عنوان جایگزین مقرون به صرفه برای Samsung Galaxy S21 (series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications)، قرار است ارتقاء قابل توجهی دریافت کند.

انتظار می‌رود این چیپست قدرتمند با فراهم کردن عملکرد کلی سریعتر، تجربه کاربری را بهبود بخشد.

گلکسی S21 FE با پردازنده Snapdragon 888 احتمالاً بیشتر ویژگی‌های اصلی خود را حفظ خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی 120Hz باشد. از دوربین آن، انتظار می‌رود که شامل یک تنظیمات سه گانه در پشت دستگاه باشد، از جمله یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک دوربین الترا واید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی باشد. برای سلفی، احتمالاً دارای یک دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

در مورد عمر باتری، گلکسی S21 FE می‌تواند دارای باتری 4500mAh باشد که هم شارژ سیمی 25W و هم شارژ بی‌سیم 15W را پشتیبانی می‌کند. احتمالاً این دستگاه همچنین دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، حسگر اثر انگشت در نمایشگر برای امنیت مناسب و پشتیبانی از NFC برای پرداخت‌های بدون تماس است.

بر اساس گزارش جدید از خرده‌فروشان آفلاین در هند، نشان داده شده است که گلکسی S21 FE 5G سامسونگ با قیمت جذابی حدود 49,999 روپیه یا تقریباً 609 دلار وارد بازار خواهد شد. این قیمت نسبت به قیمت عرضه اولیه گلکسی S21 FE که 54,999 روپیه یا تقریباً 670 دلار بود، کاهش قابل توجهی دارد.

طرفداران سامسونگ که با شوق منتظر این نسخه بهبود یافته گلکسی S21 FE هستند، می‌توانند انتظار داشته باشند که دستگاه در ماه جولای به بازار عرضه شود. با پردازنده Snapdragon 888 جدید، کاربران می‌توانند از عملکردی صاف‌تر و قدرتمندتر استفاده کنند و به آنها اجازه می دهد تا از تجربه گوشی هوشمند خود نهایت لذت را ببرند.

2 دیدگاه برای “مشخصات جدید گلکسی S21 FE سامسونگ

  1. Avatar
    میلاد گفته:

    برنامه دیوار میخوااد نصب کنه ۲ روز طول میکشه کجا پردازنده قوی داره؟؟؟آیفون سگش شرف داره به پرچمدار سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.