مشخصات لپ‌ تاپ Xiaoxin Pro 16 2024 لنوو پیش از عرضه منتشر شد

لنوو در آوریل، نسخه جدیدی از لپ‌ تاپ Xiaoxin Pro 16 2024 را با پردازنده‌ی Intel Core Ultra 9-185H در چین عرضه می‌کند. این به‌روزرسانی پس از عرضه‌ی اولیه‌ی این سری با نسخه‌ی Ultra 5 125H در دسامبر ۲۰۲۳ و معرفی نسخه‌ی Ultra 7 در ژانویه انجام می‌شود.

به گزارش تکناک، این لپ‌ تاپ‌ها با وزن ۱.۹۱ کیلوگرم و ضخامت ۱۷.۵ میلی‌متر، نسبتاً سبک و نازک هستند که باعث می‌شود قابلیت حمل خوبی داشته باشند. آن‌ها از یک باتری ۸۴ وات و حافظه‌ی پرسرعت با پهنای باند تا ۷۴۶۷ مگا ترانسفر در ثانیه بهره می‌برند.

این لپ‌ تاپ‌ها از کارت گرافیک هسته‌ی ARC پشتیبانی می‌کنند و برای کسانی که به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند، امکان استفاده از درایوهای سخت M.2 با اندازه‌ی ۲۲۸۰ را فراهم می‌کنند.

کیفیت نمایشگر با یک صفحه‌ی نمایش ۱۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰، رزولوشن ۲.۵K، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۳۵۰ نیت که ۱۰۰ درصد از فضای رنگ sRGB را پوشش می‌دهد، یک نقطه‌ی قوت به شمار می‌رود.

برای امنیت، از تشخیص چهره با فناوری مادون قرمز و حسگر عمق (ToF) برای باز کردن سریع قفل استفاده می‌شود. برای صدا، این لپ‌ تاپ به بلندگوهای دوگانه مجهز شده است. از نظر اتصال، این لپ‌ تاپ از Wi-Fi 6E، کارت‌خوان SDXC، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، دو درگاه USB Type-A نسل ۳.۲ Gen 1، یک درگاه HDMI 2.0، یک درگاه USB-C با تمام قابلیت‌ها و یک درگاه Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کند.

قیمت‌گذاری لنوو برای نسخه‌های قبلی از ۵۷۹۹ یوان معادل 845 دلار برای نسخه‌ی ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۵۹۹۹ یوان معادل 875 دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت رم با ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.