مشخصات و ویژگی‌های ایرپادز مکس اپل

ایرپادز مکس اپل در 8 دسامبر 2020 و پس از رویداد اکتبر آیفون 12 عرضه شد و غوغایی به پا کرد. هنگام عرضه مکس، گزینه های هدفون اپل کم بود و به ایرپادها محدود می‌شد.

به گزارش تکناک، ایرپادز مکس هدفون‌های بی‌سیم فوق‌العاده‌ای هستند و صدایی با کیفیت بالا به ارمغان می‌آورند و در صورت به روزبودن با تجهیزات اپل مورد استفاده به جدیدترین نرم‌افزار، تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه می‌دهند. اطلاعات آن عالی به نظر می‌رسد، اما قیمت را نیز باید در نظر گرفت. در این گزارش به بررسی مشخصات این هدفون و اینکه آیا این ویژگی ها ارزش هزینه کردن بالا را دارند یا نه پرداخته شده است.

مرور مشخصات ایرپادز مکس

از نظر بسیاری از کاربران، بدون شک ایرپادز مکس بهترین هدفون حال حاضر است. صدا آنها فوق العاده است و درنتیجه صحنه صدا شگفت انگیزی به همراه احساس حضور در یک سالن کنسرت را ایجاد می‌کند، بنابراین واقعاً می‌توان تمام جزئیات کوچک موسیقی را تشخیص داد. اعوجاج ایرپادز مکس در حداکثر میزان صدا، صفر است، بنابراین می‌توان آن‌ها را با صدای مورد نظر تنظیم کرد. فقط باید مراقب صدای پخش‌شده در اطراف دیگران بود.

برای درک کیفیت ویژگی‌های ایرپادز مکس، باید آنها را از نزدیک امتحان کرد. از موارد قابل ذکر می‌توان به قابلیت ANC حتی بهتر از ایرپاد پرو و Spatial Audio بسیار شگفت‌انگیز آن اشاره کرد. ایرپادز مکس شامل 9 میکروفون عالی می‌شود و بهترین صدا را به ارمغان می‌آورد، اما بازهم در تماس‌های صوتی یا تصویری امکان تشخیص استفاده از هدست وجود دارد.

ایرپادز مکس، هدفون های درجه یک با بدنه سنگین ساخته شده از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم هستند. اما با وجود وزن سنگین، به طرز شگفت انگیزی به دلیل پوشش پارچه ای مشبک روی هدبند راحت هستند. بازوهای تلسکوپی صاف و مستحکم و زیبایی شناسی کلی آن به خوبی با سایر لوازم اپل مطابقت دارد.

ویژگی های ایرپادز مکس

ایرپادز مکس اپل در 8 دسامبر 2020 و پس از رویداد اکتبر آیفون 12 عرضه شد و غوغایی به پا کرد. هنگام عرضه مکس، گزینه های هدفون اپل کم بود و به ایرپادها محدود می‌شد.

حذف فعال نویز (ANC)

ایرپادز مکس صدای کیفیت بالا را با حذف نویز فعال ترکیب می کند. هر قسمت از درایور سفارشی آنها برای تولید صدا با اعوجاج بسیار کم در محدوده قابل شنیدن کار می کند. و بیس عمیق و غنی به همراه میانه های دقیق و بلندی های واضح ارائه می‌کند و هر نت را با سطح جدیدی از وضوح خواهید شنید.

تراشه H1 اپل

طبق انتظارات، ایرپادز مکس جدید دارای یک تراشه H1 اپل در هر گوشی هدفون است. وجود تراشه H1 به معنای همگام سازی و تعویض بین دستگاهی فوری با جدیدترین فناوری بلوتوث، پشتیبانی از «Hey, Siri» و مدیریت بهتر انرژی برای افزایش زمان گوش دادن و مکالمه است.

میکروفون ها

هشت میکروفون از 9 میکروفون موجود در ایرپادز مکس برای حذف نویز فعال و سه مورد برای دریافت صدا استفاده می شود. (دو مورد مشترک با حذف نویز فعال و یک میکروفون).

حسگرها

این هدفون شامل در هر گوشی شامل یک سنسور نوری، سنسور موقعیت، حسگر تشخیص کیس، شتاب‌سنج و در گوشی چپ شامل یک سنسور ژیروسکوپ اضافی می‌شود.

تاج دیجیتال

این هدفون اپل دارای تاج دیجیتال برگرفته از ساعت اپل است. وجود تاج دیجیتال امکان کنترل دقیق صدا، جابجایی بین آهنگ ها و پاسخ به تماس های تلفنی و استفاده از سیری را فراهم می‌کند.

عمر باتری

طبق ادعای اپل ادعا ایرپادز مکس می‌تواند حدود 20 ساعت باتری با ANC/Transparency روشن داشته باشد، و به نظر می‌رسد این ادعا صحت دارد. و در صورت عدم استفاده از ANC، ایرپادز مکس بسیار بیشتر دوام خواهد آورد.

هنگام شارژ آن با استفاده از کابل USB-C ارائه شده همراه با ایرپادز مکس، حداقل یک تا دو ساعت شارژ کامل آنها از صفر تا 100 طول می‌کشد.

طبق ادعای اپل 5 دقیقه شارژ، 90 دقیقه پخش صدا را تضمین می‌کند، با این حال، میزان وات مورد نظر برای عملی شدن آن را اعلام نکرده است.

هر جفت هدفون دارای یک قاب هوشمند با امکان حفظ شارژ باتری در حالت بسیار کم مصرف است. شارژ از طریق کانکتور لایتنینگ انجام می شود.

رنگ‌ها

اپل ایرپادز مکس را در پنج رنگ مختلف خاکستری، سبز، نقره ای، آبی آسمانی و صورتی به فروش می رساند. همچنین امکان شخصی سازی رایگان هدفون ها وجود دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.