مشکل آزاردهنده مرورگر Edge مایکروسافت برای کاربران

کاربران ویندوز 11 مشکل آزاردهنده‌ای را در مرورگر مایکروسافت Edge گزارش می‌کنند که علیرغم حذف دستی ،میانبر مرورگر، به طور مکرر بر روی دسکتاپ ظاهر می شود.

به گزارش تک ناک، مایکروسافت قبلاً اعلام کرده بود که از این مشکل آگاه است، اما بسیاری معتقدند که این ترفند زیرکانه مایکروسافت برای ترغیب کاربران ویندوز به استفاده از مرورگر اختصاصی Edge است.

این مشکل مرورگر Edge باعث واکنش منفی کاربران به مایکروسافت در شبکه های اجتماعی شده است. برای مثال، یکی از کاربران Reddit نوشت: مرورگر اج برای دومین بار روی دسکتاپ من بازگشته است. چه زمانی مایکروسافت متوجه خواهد شد که هیچکس اج را دوست ندارد؟

کاربر دیگری پاسخ داد: آنها قبلاً فهمیده اند که هیچ کس اج را دوست ندارد و به آن نیاز ندارد. به همین دلیل این کار را می کنند.

سایر کاربران می گویند که هر بار که Edge به روز می شود این مشکل رخ می دهد و در نتیجه یک میانبر به دسکتاپ اضافه می شود. همچنین، گزارش ها ادعا می کنند که حذف یک میانبر به سادگی منجر به ایجاد یک میانبر جدید می شود، به همین دلیل است که بسیاری آن را پنهان می کنند. اغلب کاربران ویندوز 10 و ویندوز 11 از چنین مشکلی رنج می برند.

مشکل به کسانی که مرورگر رقیب مایکروسافت را انتخاب کرده اند محدود نمی شود. به عنوان مثال، یکی دیگر از کاربران Reddit شکایت کرد: من به حذف میانبر ادامه می‌دهم، اما به نصب مجدد ادامه می‌دهد. Edge مرورگر پیش‌فرض من است، اما اینکه همیشه مجبور باشم آن را از دسکتاپ حذف کنم بسیار آزاردهنده است.

گرگ کارمک ،مشاور مستقل در فروم مایکروسافت ، راه‌حلی را برای رفع مشکل پیشنهاد کرد و اشاره کرد که می‌توان بارگذاری خودکار Edge را ، که ظاهراً پس از هر بار راه‌اندازی مجدد ویندوز، میانبر را باز می‌گرداند،به طور دستی در Task Manager غیرفعال کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.