معرفی تبلت Xiaomi Pad 6 Max

جدیدترین محصول معرفی شده شیائومی تبلت Xiaomi Pad 6 Max است و به نظر می‌رسد بالاترین نسخه در لاین‌آپ Pad 6 است و شامل مدل‌های استاندارد و حرفه‌ای است.

به گزارش تکناک، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که این محصول چه قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد.

Xiaomi Pad 6 طراحی مشابهی با محصولات هم‌خانواده‌اش دارد که شامل بدنه‌ای فلزی و یک ماژول دوربین مربع در پشت آن است. تبلتی بسیار لوکس و شیک به نظر می‌رسد. بخش نمایشگر و صوتی از جمله قسمت‌هایی هستند که در پد 6 مکس ارتقا یافته است.

این تبلت بزرگترین عضو در خط تولید است و از صفحه نمایش LCD  14اینچی بهره می‌برد. گفته شده که این صفحه نمایش 62 درصد بزرگتر از پد 6 پرو است. این دستگاه همچنان از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و رزولوشن 2.8K پیکسلی برخوردار است.

در بخش صوتی، با هشت بلندگویی که توسط Dolby Atmos تنظیم شده‌اند، مجهز شده است. صفحه نمایش و صدا هر دو یک تجربه سرگرمی همه جانبه ای را ارائه می دهند.

در بخش عکاسی، Xiaomi Pad 6 Max دارای یک سیستم دوگانه دوربین در پشت است که شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلو، تبلت دارای یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی است که با یک حسگر 3D ToF برای قفل کردن پیشرفته چهره همراه شده است.

همچنین یک چراغ نشانگر مجوز وجود دارد که زمانی که یک برنامه سعی در دسترسی به داده‌های حساس مانند دوربین دارد، به رنگ قرمز چشمک می‌زند و به کاربر کمک می‌کند تصمیم بگیرد که آیا مجوز را اعطا کند یا خیر.

Xiaomi Pad 6 Max دارای پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 است. این تبلت دارای حافظه RAM تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایت است. این دستگاه همچنین دارای یک سیستم تخلیه حرارت با مساحت 15839 میلیمتر مربع برای استفاده طولانی مدت است.

تبلت از یک باتری با ظرفیت 10،000 میلی آمپرساعت با قابلیت شارژ سریع 67 وات و شارژ معکوس 33 وات استفاده می‌کند. این دستگاه دارای یک چیپ حفاظت Surge G1 برای بهبود عمر باتری، عمرطولانی و ایمنی است.

Xiaomi Pad 6 Max با سیستم عامل MIUI Pad 14 بر پایه Android 13 بطور پیشفرض اجرا می‌شود. این تبلت امکاناتی مانند حالت صفحه تقسیم شده برای استفاده همزمان از چهار برنامه، نصب پیش فرض WPS Office و سایر ویژگی‌ها را دارا می‌باشد. و با یک کیبورد جداشدنی که دارای یک پد لمسی نیز است، سازگار است. همچنین با یک قلم نیز همراه است که دارای یک دکمه فوکوس است و به عنوان یک نشانگر لیزری مجازی عمل می‌کند.

قیمت و زمان عرضه Xiaomi Pad 6 Max

Xiaomi Pad 6 Max با نسخه پایه 8 گیگابایت + 256 گیگابایت با قیمت 3,799 یوان چینی (حدود 523 دلار) عرضه می‌شود. تنظیمات 12 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 512 گیگابایت به ترتیب با قیمت 3,999 یوان چینی (حدود 550 دلار) و 4,399 یوان چینی (حدود 605 دلار) قابل تهیه است.

نسخه بالاتر 16 گیگابایت + 1 ترابایت با قیمت 4,799 یوان چینی (حدود 660 دلار) عرضه می‌شود. این دستگاه در رنگ‌های سیاه و نقره‌ای ارائه می‌شود. صفحه کلید هوشمند Smart Touch با قیمت 799 یوان چینی و قلم نیز با قیمت 499 یوان چینی قابل تهیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.