معرفی خودروی قدرتمند پولاریس رنجر XD 1500  

پولاریس پس از صحبت با گروهی از کشاورزان، دامداران و شکارچی‌ها خودرویی را طراحی کرد که سخت‌ترین کارها را انجام دهد و کمترین از کار افتادگی را داشته باشد.

به گزارش تکناک، پولاریس رنجر XD 1500 از ساختار فولادی استفاده می کند تا خواسته های مشتریان خود را برآورده کند و نسبت به هر خودروی رنجر دیگری قدرت، توانایی و دوام بیشتری ارائه می دهد.

اگر به دنبال عبور از تپه های شنی هستید، پولاریس RZR خودروی مناسبی است. RZR برای حرکت در زمین های ناهموار و جابجایی در محل های کمپ ساخته شده است. با این وجود، پولاریس با جدیدترین مدل خود به دنبال دوبرابر کردن همه چیزهایی است که مدل رنجر این برند را به یک محصول پیشرو در بازار تبدیل می کند و در عین حال برخی از نیازهای مبرم خریداران را برطرف می کند.

پولاریس رنجر XD 1500 از ساختار فولادی استفاده می کند تا خواسته های مشتریان خود را برآورده کند و نسبت به هر خودروی رنجر دیگری قدرت، توانایی و دوام بیشتری ارائه می دهد.

کریس جادسون، معاون پولاریس از شرکت Off Road Utility توضیح داد: بخشی از مشتریان شرکت ما گفتند که با وظایف بسیار بزرگی روبرو هستند و آنها به سادگی به ماشینی با قدرت بیشتر، گشتاور بیشتر، ظرفیت حمل و بکسل بیشتر و دوام بیشتر نیاز دارند. تیم ما با ترکیب ده‌ها ویژگی جدید و استفاده از به روز ترین فناوری های مهندسی، پولاریس رنجر XD 1500 را ارائه کرده است.

پولاریس رنجر XD 1500 مجهز به موتور 1500 سی سی سه سیلندر و سیستم انتقال نیرو Steeldrive با قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 105 پوند بر فوت (142 نیوتن متر) است. این ویژگی ها به XD 1500 یک ظرفیت حمل بار 680 کیلوگرمی برای جابجایی کنده، یونجه، خوراک یا موارد دیگر را میدهد. ظرفیت بکسل 1588 کیلوگرمی نشان دهنده افزایش 40 درصدی نسبت به ظرفیت 1134 کیلوگرمی در نسل فعلی رنجر XP 1000 است.

گیربکس Steeldrive یک ویژگی برجسته است که از یک تسمه تمام فولادی به جای تسمه لاستیکی معمولی استفاده می کند. پولاریس تسمه را با سیستم خنک کننده مایع همراه کرده است و نوید حداکثر دوام و طول عمر را با نگهداری کمتر می دهد. همچنین می‌گوید که این طراحی، تعویض دنده‌های صاف، دقیق و صدای عملکرد کمتری را ارائه می‌دهد. این تسمه همچنین در سیستم کمکی صعود و فرود XD از تپه مجهز شده که به کنترل بیشتر سراشیبی‌ها کمک می‌کند و از چرخش چهارچرخ به عقب هنگام رها کردن پدال گاز و ترمز در هنگام صعود جلوگیری می‌کند.

اصطلاح “محکم مانند فولاد” در مورد شاسی فولادی جدید یکپارچه با استحکام بالای خودروی پولاریس رنجر XD 1500 صدق می کند، که پولاریس ادعا می کند 160٪ استحکام پیچشی بیشتری دارد و باعث می شود سواری نرم تر و آب بندی کابین بهتر شود. فاصله از زمین در این خودرو 381 میلی متر است.

برای کمک به مشتریان سخت کوش در مدیریت بهره وری بیشتر، Polaris همچنین در ایجاد یک کابین راحت با افزایش فضای پاها و شانه ها تلاش کرده است. صندلی‌ها علاوه بر راحتی مستحکم نیز هستند مانند فرمان قابل تنظیم هستند و تناسب شخصی را ارائه می‌دهند. مدل‌های با مشخصات بالاتر همچنین شامل تهویه مطبوع، گرمکن و سردکن صندلی‌ و سیستم اطلاعات سرگرمی لمسی ۷ اینچی Ride Command به همراه اپلیکیشن موبایل هستند.

پولاریس پس از صحبت با گروهی از کشاورزان، دامداران و شکارچی‌ها خودرویی را طراحی کرد که سخت‌ترین کارها را انجام دهد و کمترین از کار افتادگی را داشته باشد.

پولاریس رنجر XD 1500  مدل 2024 از 29999 دلار آمریکا، XD 1500 NorthStar Premium از 39999 دلار و XD 1500 NorthStar Ultimate از قیمت 44999 دلار شروع می شود. تحویل پولاریس رنجر XD 1500 در اواخر تابستان امسال (نیمکره شمالی) آغاز خواهد شد. خریداران می توانند خودرو های خود را با مجموعه ای از بیش از 70 لوازم جانبی مهندسی پولاریس به همراه تعداد زیادی از تجهیزات برندهای شریک سفارشی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.