معرفی هدفون ایرپادز پرو 2 اپل

اپل در رویداد  شب گذشته خود محصول جدیدی به نام ایرپادز پرو 2 را با پورت Type-C، مقاوم در برابر گرد و غبار و صدای بدون افت معرفی کرد.

به گزارش تکناک، انتقال تمام محصولات خانواده آیفون 15 و 15 پرو به پورت Type-C به معنای ارتقاء چندین لوازم جانبی نیز هست.

نسخه به‌روزشده ایرپادز پرو 2 نسل دوم اکنون دارای یک پورت USB-C و پشتیبانی از صدای بدون افت هنگامی که با Apple Vision Pro متصل می‌شود، است.

مهم ترین تغییر در AirPods Pro 2 که ارتقا پیدا کرده است، یک پورت USB-C است. کاربران بالاخره می‌توانند از یک کابل تنها برای تمامی دستگاه‌های اپل خود استفاده کنند و حتی امکان شارژ هدفون‌های گوشی را به‌صورت سیمی مستقیماً از طریق آیفون 15 یا 15 پرو داشته باشند.

همچنین، AirPods Pro 2 با پورت USB-C دارای رتبه‌بندی بهبود یافته IP54 هستند و در شرایط سخت و آلودگی به گرد و غبار، مقاومت بیشتری را ارائه می‌دهند. در نهایت، هدفون‌های AirPods Pro 2 همراه با پشتیبانی از صدای بدون افت (20 بیت، 48 کیلوهرتز) و تاخیر بسیار کم وقتی که به Apple Vision Pro متصل شود، عرضه خواهند شد. (اپل قول می‌دهد این دستگاه را در سال 2024 در ایالات متحده عرضه کند)

با انتشار iOS 17 در 18 سپتامبر 2023، نسل دوم AirPods Pro چند ویژگی اضافی از جمله؛ صدای تطبیقی که شفافیت و لغو نویز را ترکیب می‌کند، آگاهی از گفتگو که هنگامی برای هنگامی که کسی با شما صحبت می‌کند، صدا را به طور خودکار کاهش می‌دهد، تنظیم صدای شخصی که با استفاده از یادگیری ماشینی شرایط محیطی و ترجیحات شخصی را درک می‌کند، حرکات جدید برای خاموش و روشن کردن صدا، و بهبود سوئیچ بین دستگاه های سازگار اپل را دریافت خواهد کرد.

AirPods Pro 2 به روز شده با جعبه شارژ MagSafe و یک درگاه USB-C اکنون برای پیش خرید در ایالات متحده با قیمت 249 دلار در وب سایت رسمی موجود است. اپل این هدفون را در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

علاوه بر AirPods Pro 2، اپل همچنین هدفون‌های سیمی خود را به‌روز کرده است. هدفون‌های قدیمی خود، EarPods، اکنون همچنین دارای یک اتصالگر USB-C هستند که به شما امکان استفاده از هدفون‌های سیمی اپل با خانواده جدید آیفون 15 و 15 پرو، آیپدهای مدرن و مک‌بوک‌ها را می‌دهد. هدفون‌های جدید EarPods با قیمت فقط 19 دلار عرضه خواهند شد و می‌توانید در حال حاضر آن‌ها را از وب‌سایت رسمی اپل پیش‌خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.