معرفی ویژگی های گوشی REALME GT NEO 6

در ماه فوریه امسال، شرکت Realme مدل GT Neo 5 را با شارژ سریع 240 معرفی کرد و اکنون، این برند آماده معرفی مدل جدید Realme GT Neo 6 است.

به گزارش تکناک، بطور دقیق، دو نسخه مجزا از آن در دسترس خواهد بود. حداقل، این چیزی است که گواهینامه های TEENA نشان می دهد.

برای کسانی که در این زمینه سوال دارند، برندها باید قبل از راه‌اندازی دستگاه، مجوزهای TEENA را در چین دریافت کنند. TEENA در واقع یک مقام مربوط به نظارت و تنظیمات چین است. در اکثر موارد، بهتر است مجوزها چند هفته تا چند ماه قبل از عرضه دستگاه گذرانده شود. این مجوزها به عموم عرضه می‌شوند و برخی از مشخصات کلیدی و تصاویر واقعی دستگاه قبل از عرضه را فاش می‌کنند، که در مورد GT Neo 6 نیز اینگونه است.

نگاهی دقیق تر به تصاویر REALME GT NEO 6

براساس لیست‌هایی که در TEENA ظاهر شده‌اند، دو نسخه مختلف از Realme GT Neo 6 وجود دارد. آنها با کد RMX3820 و RMX3823 شناخته می‌شوند. مشابه نسخه های قبلی، هر دو دستگاه وانیلی و مدل Pro ارائه خواهند شد. در حالی که تصاویر TEENA از هر دو نسخه منتشر شده‌اند، ما فقط تصاویر رندرهای مطبوعاتی از مدل Pro را در دست داریم.

همانطور که در تصاویر رندر زیر مشاهده می‌کنید، مدل Pro Realme GT Neo 6 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می‌کند. این پردازنده، مدل Pro را با دستگاه‌های پرچمدار دیگر هم رده می‌کند. پردازنده مدل پایه هنوز تایید نشده است.

 با این حال، به دلیل نمایش مدارک TEENA، احتمالاً پردازنده Dimensity 9200 از شرکت مدیاتک، که یک پرچمدار از شرکت مدیاتک است، استفاده خواهد شد. زیرا مدل پایه از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 برخوردار نیست، انتظار می‌رود با قیمتی در محدوده بالایی از رده قیمتی متوسط به بازار عرضه شود. و مدل Pro می‌تواند قیمتی مشابه Realme GT Neo 5 Pro داشته باشد.

سایر مشخصات دستگاه ها

مدل‌های GT Neo 6 دارای صفحه نمایش AMOLED با اندازه 6.74 اینچ خواهند بود. همچنین صفحه نمایش هر دو دستگاه دارای 2772 × 1240 پیکسل هستند. این به معنی رزولوشن 1.5K است که تأیید می کند که نمایشگرها می توانند تصاویر واضح را تولید کنند.

در خصوص نرخ بروزرسانی، صفحه نمایش‌های Realme GT Neo 6 با پشتیبانی از نرخ بروزرسانی 144 هرتز عرضه خواهند شد. با تشکر از این ویژگی، تمام حرکات روی صفحه نمایش به شکل واقعیت‌نمایی به نمایش در خواهند آمد. با این حال، برخلاف دیگر پرچمداران پرمخاطب، احتمال پشتیبانی از نرخ بروزرسانی تطبیقی در این مدل‌ها کم است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود دستگاه‌های GT Neo 6 با اندروید 13 با رابط کاربری Realme UI 4.0 عرضه شوند. Realme UI یک پوسته Android مناسب است که بسیاری از گزینه‌های سفارشی سازی را ارائه می‌دهد.

اما دوربین‌ها چگونه هستند؟ به گفته لیست TEENA، مدل Pro Realme GT Neo 6 با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین واید 8 مگاپیکسلی و دوربین عمق 2 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. با وجود عدم تأیید رسمی در مورد مدل سنسور، گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که سنسور Sony IMX890 خواهد بود. این سنسور از OIS پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تصاویری ثابت و پایدار را به دست آورید.

دستگاه‌ها همچنین ویژگی‌های اضافی دیگری مانند حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش و بلوتوث IR را نیز دارند.

مشخصات باتری REALME GT NEO 6

به گفته لیست TEENA، نسخه RMX3820 دارای باتری 5200mAh است در حالی که دیگر نسخه دارای باتری 4600mAh است. هیچ اطلاعات رسمی در مورد سرعت شارژدهی اعلام نشده است. با این حال، با توجه به اینکه باتری 4600mAh همان تنظیمات باتری Realme GT Neo 5 را دارد، احتمالاً مدل Pro دارای شارژ سریع 240 وات خواهد بود.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود مدل استاندارد دارای شارژ سریع 100W یا 150W باشد. لازم به ذکر است که این نرخ‌های شارژ، از جزئیات ارائه شده توسط لیستینگ TEENA تحلیل شده‌اند و هنوز رسمی نیستند.

اما با توجه به اینکه گواهی‌نامه‌های TEENA در دسترس هستند، Realme به زودی اعلامیه‌های جزئی در مورد مدل‌های GT Neo 6 خواهد داد. بنابراین منتظر باشید چرا که ما به محض اطلاع از جزئیات بیشتر، اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.