معرفی کنفرانس ها و رویدادهای بزرگ سال 2023

اگر تمام سال منتظر دیدن جدیدترین و بهترین فناوری‌ها بوده‌اید، شهریور و مهر برخی از هیجان‌انگیزترین ماه‌های سال در این مورد هستند، حتی اگر فقط قرار باشد آیفون سالانه معرفی شود.

به گزارش تکناک، رویدادهایی برای سرگرمی، اتومبیل و موارد دیگر نیز در این ماه ها برنامه ریزی شده است و شما می توانید آخرین اخبار رویدادها و کنفرانس های مهم را در این سایت بخوانید.

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی IFA در برلین شروع به کار کرد و به جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) که تا 17 سپتامبر مصادف با 16 شهریور ادامه داشت، منتهی شد.

این برنامه اکنون با رویداد معرفی آیفون 15 اپل که “Wonderlust” نام دارد، افزایش یافته است. رویداد اپل در 12 سپتامبر مصادف با 21 شهریور در ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می‌شود، و ما به اعماق نمایش استیو جابز در Apple Park در کوپرتینو، کالیفرنیا قدم می‌گذاریم تا تمام جزئیات ساعت، گوشی و هدست‌های فاش شده را در این وبلاگ قرار دهیم.

26 سپتامبر رویداد Vox Media’s Code است که شامل میزبانی مشترک Verge EIC Nilay Patel در کنار کیسی نیوتن، بنیانگذار Platformer و جولیا بورستین، خبرنگار ارشد رسانه و فناوری CNBC است. امسال، Code مهمانانی از جمله لیندا یاکارینو، مدیر عامل X / توییتر، مری بارا، رئیس و مدیر عامل جنرال موتورز، رابرت کینکل، مدیر عامل گروه موسیقی وارنر، و غیره دارد.

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF)

زمان: پنجشنبه، 7 سپتامبر تا یکشنبه 17 سپتامبر مصادف با 16 شهریور تا 26 شهریور

مکان: مرکز شهر تورنتو، کانادا

موضوع: TIFF یک جشنواره فیلم سالانه در تورنتو است که به فیلم‌های بین‌المللی می پردازد و نمایش‌ها، سخنرانی‌ها، رویدادها و کارگاه‌های آموزشی را ارائه می‌دهد.

رویداد Apple Wonderlust

زمان: سه‌شنبه، 12 سپتامبر مصادف با 21 شهریور. زمان برگزاری 10 صبح به وقت محلی و 8:30 شب به وقت ایران

مکان: اپل پارک، کوپرتینو، کالیفرنیا

موضوع: هر سال شهریور با آیفون های جدید می آید. بزرگترین رویداد سال اپل Wonderlust نام دارد و خط تولید آیفون 15 جدید خود را به نمایش می گذارد، شایعه شده است که اولین مورد با پورت USB-C به جای لایتنینگ عرضه می شود.

نمایشگاه خودرو دیترویت

زمان: چهارشنبه، 13 سپتامبر تا یکشنبه 24 سپتامبر مصادف با 22 شهریور تا 2 مهر

مکان: مرکز همایش هانتینگتون، دیترویت، میشیگان

موضوع: نمایشگاه خودرو دیترویت، که به عنوان نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی نیز شناخته می شود، خودروسازان و علاقه مندان به صنعت خودرو را در جمع می کند تا خود را نشان دهند و در مورد آخرین روندهای خودرو و وسایل نقلیه جدید صحبت کنند.

رویداد دستگاه ها و خدمات آمازون

زمان: چهارشنبه، 20 سپتامبر مصادف با 29 شهریور

مکان: آمازون HQ2 Campus Arlington، ویرجینیا

موضوع: آمازون یک رویداد دعوتی را در دفتر مرکزی دوم خود در ویرجینیا برگزار می کند. اطلاعات کمی در مورد این رویداد وجود دارد، اما تقریباً در همین زمان در سال گذشته، این شرکت Kindle Scribe و نسل پنجم Echo Dot را معرفی کرد.

رویداد ویژه مایکروسافت

زمان: پنجشنبه، 21 سپتامبر مصادف با 30 شهریور

مکان: شهر نیویورک

موضوع: مایکروسافت میزبان یک رویداد ویژه خواهد بود که میهمانان دعوت شده دارد و احتمالاً قرار است دستگاه های سرفیس به روز شده را به نمایش می گذارد و قطعاً تمرکز قابل توجهی روی هوش مصنوعی خواهد داشت.

رویداد Code 2023

مجری های این رویداد: نیلای پاتل، کیسی نیوتن و جولیا بورستین

زمان: سه شنبه، 26 سپتامبر و چهارشنبه 27 سپتامبر مصادف با 4 و 5 مهرماه

مکان: ریتز کارلتون، لاگونا نیگل، کالیفرنیا

موضوع: رویداد کد تأثیرگذارترین افراد در دنیای فناوری را گرد هم می آورد. امسال، سخنرانانی از جمله لیندا یاکارینو، مدیر عامل X / Twitter، ویتنی ولف هرد، بنیانگذار و مدیر عامل بامبل، مری بارا، رئیس و مدیر عامل جنرال موتورز، رابرت کینکل، مدیر عامل گروه موسیقی وارنر، کارا سویشر خود بنیانگذار کد، و … در این رویداد حضور خواهند داشت.

رویداد Meta Connect 2023

زمان: چهارشنبه، 27 سپتامبر و پنجشنبه 28 سپتامبر مصادف با 6 و 7 مهرماه

محل: مقر متا، منلو پارک، کالیفرنیا

موضوع: رویداد Meta’s Connect آخرین پیشرفت‌های این شرکت در واقعیت مجازی را به نمایش می‌گذارد و می‌توانید انتظار داشته باشید که در این رویداد درباره هدست واقعیت مجازی متا کوئست 3، قرار است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

رویداد Made by Google

زمان: چهارشنبه، 4 اکتبر مصادف با 12 مهرماه

مکان: شهر نیویورک

موضوع: گوگل آخرین دستگاه های پیکسل خود را در این رویداد سخت افزاری سالانه به نمایش می گذارد. گوگل قبلاً تایید کرده است که این رویداد شامل سری گوشی های پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 می شود.

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ

زمان: پنجشنبه، 5 اکتبر مصادف با 13 مهرماه

مکان: Moscone Center، سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

موضوع: سامسونگ نهمین کنفرانس سالانه توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) خود را در سانفرانسیسکو برگزار خواهد کرد، جایی که به‌روزرسانی‌های جدید اکوسیستم گلکسی را در One UI 6، SmartThings، Bixby، Tizen و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.