موتور جستجوی گوگل گرامر جملات را اصلاح می کند

از این پس ممکن است امکان بررسی سریع و دقت یک جمله از نظر گرامر در جستجوی گوگل فراهم شود.

به گزارش تکناک، سایت 9to5Google یک ویژگی “بررسی دستور زبان” را شناسایی کرده است که پیشنهاداتی را در مورد صحت گرامر یک عبارت ارائه می دهد.

اکثر مردم به دستور زبان عبارات جستجوی خود اهمیتی نمی دهند، اما به نظر می‌رسد این ابزار برای اهداف کلی تر ارائه شده است و گوگل امیدوار است بتوان با تایپ یک جمله‌ در یک برنامه پیام‌رسانی آن را به وسیله جستجوی گوگل بررسی کرد.

هر گزینه‌ای که جستجوها و تعامل بیشتر را تشویق کند برای کسب و کار گوگل خوب خواهد بود. طبق اطلاعات ارائه شده توسط سخنگوی گوگل، کولت گارسیا در صفحه پشتیبانی آنلاین مختص این ویژگی در پاسخ به سوال درباره آن، این ویژگی را در پایان ژوئن عرضه شده است.

ویژگی grammar check به فهرست طولانی ابزارهای تعبیه شده در جستجو گوگل مانند ویژگی‌های پرتاب تاس یا تایمر داخلی آن با هدف عمل به عنوان یک رابط چت باکس همه منظوره برای احضار ویژگی‌ها ارائه می‌شود.

طبق صفحه پشتیبانی گوگل در صورت ذکر « grammar check(بررسی دستور زبان)» جستجوگر نتایج را با بررسی دستور زبان ارائه خواهد کرد. خروجی ارائه شده توسط grammar check، صحت دستور زبان را بررسی می‌کند یا نحوه تصحیح عبارت یا جمله را نشان می دهد. همچنین می تواند اشتباهات املایی را تصحیح کند. گوگل می‌گوید این ویژگی با استفاده از «سیستم‌های هوش مصنوعی» کار می‌کند، اما ممکن است مخصوصاً با جملات جزئی ۱۰۰ درصد دقیق نباشد.

هنگام بررسی یک جمله پیچیده تر، محدودیت های ویژگی grammar check جستجوی گوگل مشخص می شود. به عنوان مثال، در بررسی کلمات مشابه less و fewer دچار اشتباه می‌شود، Google Docs دارای عملکرد بهتری در ابزار بررسی دستور زبان داخلی خود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.