تردید سامسونگ برای عرضه رسمی One UI 6

در اتفاقی کم سابقه و عجیب سامسونگ نسخه بتای One UI 6 را با اندروید 14 معرفی کرد اما به سرعت آن را حذف کرد.

به گزارش تکناک، سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که One UI 6، نسخه این شرکت در اندروید 14، به صورت بتا از این ماه در سری گلکسی S23 عرضه می شود.

One UI 6 بتا برای Samsung Galaxy S23 که برای شروع در ایالات متحده، کره جنوبی و آلمان در دسترس است، اولین طعم اندروید 14 را برای گوشی های هوشمند این شرکت به ارمغان می آورد.

سامسونگ این به‌روزرسانی را در اتاق خبر خود در آلمان اعلام کرد و انتظار می‌رود که اعلامیه گسترده‌تری به‌زودی در ایالات متحده و کره منتشر شود.

همانطور که سامسونگ توضیح می دهد، One UI 6 قرار است تغییراتی را در رابط کاربری پوسته و همچنین برنامه های داخلی و برخی ویژگی های سفارشی سازی ایجاد کند.

سامسونگ نسخه بتای One UI 6 را برای کاربران سری گلکسی S23 منتشر کرده است. One UI 6 بر پایه اندروید 14 است و به کاربران امکان تجربه‌ای سفارشی‌شده ی بیشتری را در گوشی هوشمندشان می‌دهد.

این شامل تنظیماتی برای برنامه‌ها و ویژگی‌های مختلف است؛ به عنوان مثال، گزینه‌های سفارشی‌سازی دیگری نیز وجود دارد. نسخه بتا در سه بازار کره، ایالات متحده و آلمان در دسترس قرار دارد.

یکی از به‌روزرسانی‌های بزرگی که سامسونگ به نمایش می‌گذارد، به‌روزرسانی رابط کاربری تنظیمات سریع است که دارای دکمه‌های بزرگ و قابل تغییر وضعیت Wi-Fi و بلوتوث با یک شبکه 4×3 برای سایر تنظیمات سریع زیر آن است. پایین‌تر از آن، یک لغزنده روشنایی با گزینه‌های نمایش دیگر و دو دکمه دیگر برای کنترل و حالت‌های دستگاه قرار دارد.

همه چیز به بخش‌هایی تقسیم شده است و طراحی آن بسیار شبیه به iOS و همچنین ColorOS از Oppo است. سامسونگ همچنین توضیح می‌دهد که پنل سریع اکنون با یک اسلاید از گوشه بالا و راست قابل باز کردن است، در حالی که در حال حاضر برای دسترسی به همان گزینه‌ها نیاز به دو اسلاید دارد.

One UI 6 با یک طراحی بسیار ساده عرضه می‌شود. بسیاری از عناصر تنظیم شده‌اند و اکنون به نظر می‌رسند مدرن‌تر و کاهش یافته‌اند. پنل سریع به‌روزرسانی شده به کاربران امکان می‌دهد به طور راحت به ویژگی‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنند دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، با یک اسلاید از گوشه بالا و راست صفحه، کل پنل سریع به نمایش در می‌آید. این امکان را به کاربران می‌دهد تا به تنظیمات دستگاه خود به طور سریع‌تر دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، One UI 6 قابلیت تغییر پس‌زمینه بر اساس زمان و حالت را نیز به همراه خواهد داشت. سامسونگ توضیح می‌دهد:از جمله، دارندگان سری Galaxy S23 اکنون این فرصت را دارند که تصاویر پس زمینه را برای موقعیت های مناسب تنظیم کنند. به عنوان مثال، عکسی از یک جنگل آرام در حالی که گوشی هوشمند در حالت خواب است. ویجت دوربین جدید همچنین امکان تعیین مکان ذخیره برای عکس های خاص را از قبل فراهم می کند.

در پست سامسونگ آمده است که One UI 6 بتا امروز راه اندازی می شود، اما پست به سرعت حذف شد و نشان می دهد که ممکن است هنوز زمانی تا عرضه رسمی باقی مانده باشد. سامسونگ همچنین تأیید کرد که حداقل در حال حاضر، به‌روزرسانی تنها برای گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.