انتشار به‌روزرسانی One UI 6.0 برای دارندگان گلکسی S23

با توجه به صفحه پشتیبانی مشتریان Samsung Germany، انتشار به‌روزرسانی One UI 6.0 برای سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است از فردا آغاز شود.

به گزارش تکناک، این به روز رسانی به صورت نسخه بتا منتشر خواهد شد و کاربران علاقمند می‌توانند از طریق اپلیکیشن Samsung Members برای برنامه تست بتا ثبت نام کنند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد انتشار نسخه بتا برای گلکسیZ Flip 5 و Z Fold 5 اخیراً عرضه شده در دسترس نیست، اما ثبت نام در برنامه تست بتا ضامن اطلاع از انتشار آن خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

معرفی جهانی XIAOMI 13T PRO در تاریخ 12 شهریور

عرضه REDMI 12 5G با ویژگی های چشمگیر

مقایسه گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ با آیفون 14 پرو

مقایسه Galaxy Z Flip 5 با Galaxy S23 پلاس

مقایسه تبلت Galaxy Tab S9 Ultra با iPad Pro M2

برتری Nothing Phone 2 بر آیفون 14 پلاس در تست سرعت

این مدل گوشی ها را هرگز نخرید! + ویدئو

با جدیدترین محصولات سامسونگ آشنا شوید+ ویدیو

به نظر می‌رسد گزارش‌های اولیه مبنی بر انتشار  One UI 6.0 در ماه جولای برای گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ اشتباه بوده است. اکنون طبق گزارش‌های اخیر، دستگاه‌های مذکور می‌توانند از این هفته به‌روزرسانی را دریافت کنند.

گزارش جدید برگرفته از راهنمای ارائه شده به SamMobile و یک نماینده پشتیبانی مشتریان Samsung Germany است. طبق توضیحات این راهنما، گوشی های سری گلکسی اس 23 در تاریخ 2 آگوست، One UI 6.0 را دریافت خواهند کرد و این به‌روز‌رسانی برای گلکسی A54 و A34 در تاریخ 9 آگوست منتشر خواهد شد.

با این اوصاف، این یک نسخه عمومی کامل نیست و در عوض نسخه بتای One UI 6.0 خواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده، باید منتظر مشاهده نتیجه این گزارشات بمانیم. افراد علاقه مند، می توانند اپلیکیشن Samsung Members را از Google Play Store دانلود و برای شرکت در برنامه تست بتا ثبت نام کنند. پس از ثبت‌نام، با مراجعه به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار، امکان دانلود به‌روزرسانی‌های جدیدالورود فراهم خواهد بود.

پیش از این برخی از پیشرفت‌ها و ویژگی‌های اندروید 14 مشاهده شده است، اما نوع سفارشی‌سازی‌های سامسونگ از سیستم عامل هنوز مشخص نیست. اگرچه دستگاه‌های گلکسی S23، A54 و A34 در حال دریافت به‌روزرسانی هستند، بدون شک بسیاری از کاربران درباره زمان انتشار نسخه بتا برای گلکسی Z Flip 5 و Z Fold 5 به تازگی عرضه شده کنجکاو هستند. متأسفانه، این موارد تمام اطلاعات موجود هستند. اگر برای برنامه تست بتا ثبت نام کنید، یکی از اولین کسانی خواهید بود که از زمان انتشار به‌روزرسانی مطلع خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.