معرفی جهانی XIAOMI 13T PRO در تاریخ 12 شهریور

شرکت فناوری چینی شیائومی در حال آماده‌سازی برای معرفی جدیدترین مدل گوشی هوشمند خود یعنی XIAOMI 13T PRO به صورت جهانی در تاریخ 12 شهریور است.

به گزارش تکناک ، شرکت فناوری چینی با منتشر کردن یک مدل پرچمدار جدید، قصد دارد از شرکت اپل که نیز در ماه سپتامبر یک رویداد برگزار خواهد کرد، پیشی بگیرد.

گوشی هوشمند شیائومی 13T Pro در سه پیکربندی مختلف در دسترس خواهد بود و همه آنها دارای حافظه RAM LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 خواهند بود.

این گزینه‌ها شامل 12 گیگابایت + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت + 512 گیگابایت و 16 گیگابایت + 1 ترابایت می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

این گوشی جدید شیائومی ۱۴ مرداد به بازار می آید

عرضه REDMI 12 5G با ویژگی های چشمگیر

مقایسه گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ با آیفون 14 پرو

مقایسه Galaxy Z Flip 5 با Galaxy S23 پلاس

مقایسه تبلت Galaxy Tab S9 Ultra با iPad Pro M2

برتری Nothing Phone 2 بر آیفون 14 پلاس در تست سرعت

این مدل گوشی ها را هرگز نخرید! + ویدئو

XIAOMI 13T PRO: راه اندازی جهانی برای پیشی گرفتن از رقبا

قبل از انتشار جهانی، شیائومی مدل Redmi K60 Ultra را در بازار چین در ماه آگوست راه‌اندازی خواهد کرد. همین مدل با نام متفاوتی در سراسر جهان منتشر خواهد شد و نسخه اروپایی آن با نام Xiaomi 13T Pro عرضه خواهد شد.

شیائومی به دلیل ارائه گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و قیمت مناسب شهرتی را کسب کرده است و XIAOMI 13T PRO نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی شامل پردازنده Dimensity 9200+ از MediaTek خواهد بود که عملکرد سریع و کارآمدی دارد. علاوه بر این، دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات خواهد بود.

نمایشگر گوشی نیز قابل ذکر است. این گوشی دارای صفحه نمایش OLED 6.67 اینچی با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه سازی بالای 144 هرتز است. این امر آن را برای گیمرها و هر کسی که می‌خواهد گوشی با توانایی نمایش محتوای ویدیویی با کیفیت بالا داشته باشد، ایده‌آل می‌کند.

گوشی هوشمند XIAOMI 13T PRO  با دیگر مدل های پرچمدار برندهایی مانند سامسونگ و اپل رقابت خواهد کرد. شیائومی امیدوار است با مدل جدید خود پیروان وفادار خود را حفظ کند و با مشخصات قابل توجه خود مشتریان جدید را جذب کند.

با نزدیک شدن به معرفی جهانی آن، علاقمندان به فناوری با شوق منتظر انتشار گوشی هوشمند شیائومی 13T Pro هستند و منتظر به دست آوردن آخرین گوشی پرچمدار برند چینی هستند. بنابراین، برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

3 دیدگاه برای “معرفی جهانی XIAOMI 13T PRO در تاریخ 12 شهریور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.