این گوشی جدید شیائومی ۱۴ مرداد به بازار می آید

مدت زیادی از رونمایی گوشی Poco M6 Pro 5G شیائومی می گذرد. با این حال، تاکنون هیچ یک از تیزرهای قبلی تاریخ عرضه دستگاه را تایید نکرده اند.

به گزارش تکناک ، اکنون، طبق جدیدترین اعلامیه این شرکت تاریخ رونمایی رسمی مشخص شده است. این دستگاه قرار است در تاریخ 14 مرداد،عرضه شود.

شرکت Xiaomi هنوز مشخصات دقیق POCO M6 PRO 5G  را فاش نکرده است. با این حال، اعلامیه‌های گذشته بینشی از بخش‌های مهم دستگاه ارائه می‌کرد.

یکی از نکات برجسته سری Poco M با M6 Pro بازگشت آن به سرزمین 5G است و طبق اشارات تیزرها، این گوشی با برچسب قیمت دستگاه‌های پایه عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی جهانی XIAOMI 13T PRO در تاریخ 12 شهریور

عرضه REDMI 12 5G با ویژگی های چشمگیر

مقایسه گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ با آیفون 14 پرو

مقایسه Galaxy Z Flip 5 با Galaxy S23 پلاس

مقایسه تبلت Galaxy Tab S9 Ultra با iPad Pro M2

برتری Nothing Phone 2 بر آیفون 14 پلاس در تست سرعت

این مدل گوشی ها را هرگز نخرید! + ویدئو

با جدیدترین محصولات سامسونگ آشنا شوید+ ویدیو

 

اطلاعات بیشتر در مورد POCO M6 PRO 5G

طبق تصویر رسمی ضمیمه شده در ادامه، این گوشی دارای دوربین پشتی دوگانه خواهد بود و با توجه به طراحی نمایش داده شده در تصویر، این گوشی شباهت زیادی به Redmi 12 5G دارد. بنابراین، Poco M6 Pro 5G احتمالاً نسخه‌ای با تغییر نام تجاری از Redmi 12 5G خواهد بود.

مدت زیادی از رونمایی گوشی Poco M6 Pro 5G شیائومی می گذرد. با این حال، تاکنون هیچ یک از تیزرهای قبلی تاریخ عرضه دستگاه را تایید نکرده اند.

Redmi 12 5G نیز اخیراً با چیپست Snapdragon 4 نسل ۲ عرضه شده‌است. Poco M6 Pro نیز با صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

اسنپدراگون 4 نسل 2 با وجود قرار گیری در میان چیپست‌های سطح پایه، اما همچنان شامل همه امکانات لازم برای اجرای روان برنامه های روزانه می‌شود. و پیکربندی دوربین M6 Pro برای عکس‌برداری‌‌های رسانه‌های اجتماعی به اندازه کافی خوب خواهد بود.

شرکت Xiaomi هنوز اطلاعات قیمت M6 Pro را تایید نکرده است. اما با توجه به اینکه Redmi 12 5G با قیمت 133 دلار به فروش می‌رسد، قیمت آن باید تقریباً مشابه باشد. شیائومی احتمالا به زودی جزئیات بیشتری از این گوشی ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.