مک لارن خودروی شاسی بلند الکتریکی می‌سازد

گزارش عرضه یک خودروی شاسی بلند توسط مک لارن به گوش می رسد وگفته شده احتمالا این محصول یک خودروی الکتریکی خالص خواهد بود .

گزارش عرضه یک خودروی شاسی بلند توسط مک لارن به گوش می رسد وگفته شده احتمالا این محصول یک خودروی الکتریکی خالص خواهد بود .

به گزارش تک ناک، مجله Car مستقر در بریتانیا در گفتگو با مایکل لیترز، مدیرعامل مک لارن، نوشت که این روند از قبل آغاز شده است. این خودروی الکتریکی اولین SUV مک لارن و هم اولین خودروی برقی آن محسوب می شود.

در حالی که گزارش می گوید که این اتفاق می افتد، اما هنوز اطلاعات رسمی از مک لارن در مورد این موضوع منتشر نشده است.


نقل قول های مختلف از لیترز در گزارش سایت Car بی نتیجه است، و در مورد اینکه چگونه یک SUV مک لارن ممکن است در مقابل تایید کاملی که در حال حاضر در راه است، جان بگیرد صحبت می کند.

خودروی شاسی بلند مک لارن
نقل‌قول‌های مختلف در گزارش مجله Car از لیتزر در مورد اینکه چگونه یک SUV مک لارن ممکن است در مقابل تأیید کاملی که در حال حاضر در راه است، جان بگیرد صحت شایعات را تایید نمی کند.

digikala

مطمئناً شواهدی وجود دارد که از تغییر دیدگاه مک لارن در مورد خودروهای شاسی بلند حمایت می کند. از جمله، لایترز که از جولای 2022 جایگزین مایک فلویت در صدر شد . علاوه بر این، او تجربه قابل توجهی در این بخش دارد، زیرا هم در پورشه و هم اخیراً فراری با Cayenne و Purosangue کار کرده است.

مک لارن قبلاً یک SUV تمام الکتریکی را معرفی کرده بود، اگرچه برای سفرهای روزانه و شهری استفاده نمی شود اما در نوامبر 2021، این شرکت از Extreme E یک خودروی مسابقه‌ای اختصاصی که در سری Extreme E آفرود رقابت می‌کرد، رونمایی کرد.

بدیهی است مدل مفهومی خودروی شاسی بلند مک لارن یک وسیله نقلیه برای تولید انبوه نبود. مدل مفهومی مک لارن احتمالی را نیز پیش‌نمایش نمی‌کند، زیرا تمام خودروهای Extreme E از یک شاسی مشترک استفاده می‌کنند. حتی بدنه یک آیتم استاندارد مورد استفاده است، اما همچنان در چرخ‌دار مک لارن مسابقه می‌دهد.

همچنین بر کسی پوشیده نیست که خودروهای سوپر SUV با قیمت های بالا برای شرکت هایی مانند لامبورگینی و استون مارتین بسیار سود آور بوده اند. تحقیقات نشان داده است که این بخش چقدر می تواند سودآور باشد، و با توجه به اینکه مک لارن هنوز در بخش مالی با مشکل مواجه است، ممکن است در این مرحله تولید یک SUV با عملکرد بالا برای آنها اجباری باشد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.