نسخه بتا One UI Watch 5 با تاخیر عرضه می شود

تیم بتای سامسونگ اعلام کرد که نسخه 5 One UI Watch بتا برای  5 و Galaxy Watch 4  در ماه می منتشر نخواهد شد.

به گزارش تکناک، سامسونگ نسخه بعدی Wear OS خود یعنی One UI Watch 5 را در اوایل این ماه معرفی کرد. این شرکت در ابتدا اعلام کرده بود که نسخه بتای نرم‌افزار جدید برای مدل‌های موجود Galaxy Watch عرضه خواهد شد. اما در حال حاضر، شرکت درباره آینده این موضوع دچار سردرگمی شده است.

سامسونگ قرار است با One UI Watch 5 نسخه‌ای پیشرفته ‌تر نسبت به سری Galaxy Watch 4 و 5 فعلی را ارائه دهد. این بهبود‌ها به‌طور کلی در پیشرفت‌هایی است که در Wear OS 4 به‌طور پیش‌فرض اعمال می‌شوند، اما One UI Watch 5 همچنین تنظیماتی را برای ویژگی‌های محبوب سامسونگ به ارمغان خواهد آورد.

در نسخه 5 One UI Watch، سامسونگ تمرکز خود را بر سلامت و مدیریت خواب متمرکز کرده است. این شرکت از طریق ابزارهایی مانند Sleep Insights و Sleep Coaching، درک جامعی از “عادات خواب سالم” را برای کاربران خلق می‌کند. همچنین، با بروزرسانی جدید سیستم عامل Wear OS، قابلیت‌های شخصی‌سازی شده‌ای برای نمایش ضربان قلب در هنگام تمرینات دویدن به همراه می‌آورد.

سامسونگ اعلام کرده است که One UI Watch 5 به صورت کامل در گلکسی واچ 6 معرفی و احتمالاً در ماه جولای عرضه خواهد شد. هرچند این اطلاعات تغییر نکرده‌اند، اما شرکت در حال تغییر برنامه ‌ریزی قبلی خود است.

تیم بتای شرکت در یک اعلامیه در انجمن‌های کاربری سامسونگ، اعلام کرده است که نسخه 5 One UI Watch به صورت بتا برای Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 5 در ماه می منتشر نخواهد شد. آنها به مشکلاتی که با کار با Wear OS 4 مواجه شده‌اند اشاره کرده و توضیح داده‌اند که نیاز به زمان بیشتری دارند تا این مسئله را حل کنند. اولین بررسی بتای Wear OS 4 در ماه می بسیار هیجان‌انگیز بود، اما متوجه شده‌اند که ایده ها برآورده نشده است.

گرچه سامسونگ هنوز درباره تغییرات نسخه اولیه Galaxy Watch 6 هیچ اعلامیه‌ای منتشر نکرده است، اما برای Galaxy Watch 4 و 5 باید صبر کنیم تا نسخه بتای آنها در دسترس قرار گیرد. هرچند زمان دقیقی برای این اتفاق مشخص نشده است، اما انتظار داریم قبل از رونمایی رسمی از نسخه جدید ساعت هوشمند سامسونگ، نسخه بتا در دسترس باشد.

انتظار می رود  Galaxy Watch 6 در کنار   Galaxy Z Fold5 و Z Flip 5 در اواخر جولای رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.