نسخه تجاری مرورگر اج هفته آینده معرفی می شود

 چند ماه پیش در رویداد Build 2023، مایکروسافت نسخه تجاری خود را برای مرورگر اج خود معرفی کرد.

به گزارش تکناک، این حالت به نام Edge for Business بود و در همان روز وارد نسخه پیش نمایش عمومی شد. اکنون شایعاتی وجود دارد که این حالت جدید در هفته آینده به‌صورت رسمی راه‌اندازی خواهد شد.

در یک بلاگ که اخیرا نوشته شده، مایکروسافت اعلام کرد که Edge for Business در 17 آگوست راه‌اندازی خواهد شد. همچنین، در همان هفته نسخه پایدار جدیدترین نسخه اج با شماره 116 برای تمام کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت افزود که هر کسی که با استفاده از شناسه ورود به سیستم Microsoft Entra به Edge 116 وارد شود، “به صورت خودکار در قالب این نسخه عرضه شده به Microsoft Edge for Business منتقل خواهد شد”.

در این نوشته وب، یک پرسش و پاسخ درباره Edge for Business نیز وجود دارد. مایکروسافت به افراد یادآوری می‌کند که این یک نسخه جدید از مرورگر اج نیست، بلکه یک حالت جدید است که با شناسه Entra فعال می‌شود.

همچنین افزود:در Edge for Business، IT (تکنولوژی اطلاعات) کنترل کاملی بر مدیریت و پیکربندی سیاست و ویژگی دارد. در عین حال، Microsoft Edge به طور کامل مدیریت نمی‌شود و IT کنترلی بر سیاست‌های امنیتی و مطابقتی پنجره مرورگر شخصی دارد. با جدا کردن مرورگر کاری و شخصی و محتوا، اطلاعات شخصی را می‌توان در همگام‌سازی شرکتی از پنجره مرورگر کاری حذف کرد و کاربران حریم خصوصی مورد نظر خود را دارند.

زمانی که کاربران با استفاده از شناسه Entra وارد اج شوند، آن‌ها نماد جدیدی از Edge for Business را مشاهده خواهند کرد. همچنین، یک مکان جدید برای قرار دادن عکس پروفایل خود را نیز مشاهده خواهند کرد. هرگونه گذرواژه، داده و علاقه‌مندی که قبلاً بخشی از پروفایل کاربری کاربر در اج بوده‌اند، به صورت خودکار به Edge for Business منتقل خواهند شد.

در FAQ نیز ذکر شده است که Edge for Business به کاربران تلفن همراه نیز خواهد رسید. مایکروسافت اعلام کرده است که آیکون جدید، تنظیمات مدیریت در مرکز مدیریت Microsoft 365 و بیشتر در آینده در تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.