نسخه جدید مسیریاب Waze شما را از خطرات جاده مطلع می‌کند

به دلیل ارائه اطلاعات کاربر محور مستقیم از رویدادهای ترافیکی

در نسخه بتا جدید مسیریاب Waze کاربران از جاده های خطرناک اطراف بر اساس داده های ترافیک آگاه می‌شوند.

به گزارش تکناک، اپلیکیشن مسیریاب Waze به دلیل ارائه اطلاعات کاربر محور مستقیم از رویدادهای ترافیکی، یکی از برنامه‌های محبوب مسیریابی برای بسیاری از کاربران است.

حال اگر برنامه کاربر را از مکان احتمالی رخداد تصادف نیز آگاه کند، محبوبیت آن بیشتر هم خواهد شد. طبق گزارش یک سایت خبری فناوری ، نسخه بتای جدید این اپلیکیشن متعلق به گوگل، می تواند کاربران را بر اساس داده‌های کاربر Waze، از جاده هایی با آمار تصادفات بالا، آگاه کند و به آنها هشدار دهد.

در حین استفاده از این نسخه بتا جدید Waze، جاده‌های پرخطر روی نقشه قرمز رنگ می‌شوند. اگرچه ممکن است این هشدار برای جاده های مورد استفاده روزمره اعمال نشود. این ویژگی تنها یک اعلان پاپ آپ، به منظور جلوگیری از تبدیل شدن احتیاط به اضطراب، در مورد جاده های خطرناک به راننده ارسال می کند.

در نسخه بتا ، یک پاپ آپ با این متن دریافت خواهید کرد: “با استفاده از گزارش های ارائه شده توسط رانندگان ، ممکن است هشدارهایی برای “سابقه تصادفات” در برخی جاده ها مشاهده کنید.”. در حالی که این ویژگی تنها در نسخه بتا فعال است، به احتمال زیاد به زودی برای عموم منتشر خواهد شد. اما اگر نمی‌خواهید Waze ، جاده‌ها را قرمز رنگ کند، این ویژگی را می‌توان با کلیدی در زیر بخش هشدارها در تنظیمات برنامه خاموش کرد.

این ویژگی یکی از اولین ویژگی‌های جدید Waze، از زمان ورود آن به گروه ناظر نقشه‌های گوگل است. گوگل در اوایل این ماه ادغام با Waze را اعلام کرده است و اکنون با نظارت Waze توسط Google Geo، طبق گفته کارولین بوردو، رئیس روابط عمومی Waze، این تیم‌ها از همکاری فنی یکدیگر سود خواهند برد. این تغییر همچنین شامل قطع همکاری با نها پریخ، مدیرعامل Waze نیز به منظور کاهش هزینه‌های شرکت می‌شود. در حالت ایده‌آل، اکنون با اشتراک بیشتر Waze با Maps و انطباق بیشتر داده‌های مشترک کاربران ممکن است در آینده این اشتراک داده به ویژگی‌های جدیدی در آنها تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.