نسخه جدید ویندوز 11 چه ویژگی  هایی دارد؟

آخرین نسخه های Release Channel Insider چندین بهبود عملکرد و بسیاری از اصلاح باگ ها را برای ویندوز 11 به همراه دارد.

به گزارش تکناک، زمانی هیجان‌انگیز برای علاقمندان به ویندوز 11 است. مایکروسافت در یک روند منظم بیلدها را منتشر می کند و بسیاری از آن‌ها دارای ویژگی‌های جدیدی هستند که می توانید امتحان کنید.

در همین هفته، مایکروسافت شروع به تست تجربه نوشتن با نسخه بهبود یافته Dev Channel Insiders کرد. همچنین، Beta Channel Insiders نیز یک ویژگی جدید برای تست دریافت کردند که در پنهان کردن اعلان‌های نامربوط به کمک می‌آید. اما هر بیلدی نمی‌تواند دارای ابزارهای جدیدی برای تست باشد. بیلد 22000.2121 ویندوز 11 که به تازگی در کانال Release Preview منتشر شده است، یک به روز رسانی نسبتا پیش پا افتاده است.

کانال Release Preview پایدارترین کانال Insider برای ویندوز 11 است. این بدان معناست که بسیاری از به روزرسانی های آن ساده و پر از اصلاحات باگ و بهبود‌های عمومی هستند. در اینجا نیز، بیلد 22000.21.21 Microsoft Defender for Endpoint را بهبود می‌بخشد، چند فونت ساده شده چینی را بهبود می دهد و به حل چندین مشکل پرداخته است.

آخرین پست وبلاگ Windows Insider مایکروسافت، همه موارد جدید در این بیلد را فهرست کرده است:

ویندوز 11 بیلد 22000.2121

  • جدید! این به روزرسانی بسیاری از ویژگی‌ها و بهبودهای Microsoft Defender for Endpoint را اضافه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، Microsoft Defender for Endpoint را مشاهده کنید.
  • جدید! این به روزرسانی چندین فونت ساده شده چینی و ویرایشگر روش ورودی Microsoft Pinyin را بهبود می بخشد تا GB18030-2022 را پشتیبانی کند. با استفاده از افزودنی ها در حالت هماهنگی 1 یا 2، می توانید کاراکترها را در Microsoft Yahei، Simsun و Dengxian وارد و نمایش دهید. این به روزرسانی حالا قابلیت پشتیبانی از Unicode Extensions E و F در فونت Simsun Ext-B را داراست. این الزامات سطح 3 را برآورده می کند.
  • این به روزرسانی تنظیمات Default Terminal را تحت تأثیر قرار می دهد. گزینه “Let Windows Decide” به عنوان گزینه پیش‌فرض اضافه می شود.
  • این به روزرسانی به یک مشکل در Narrator پرداخته است، که باعث می شود وقتی بین مرورگرها سوئیچ می کنید، Narrator وضعیت اسکن شما را نگه نمی دارد.
  • این به روزرسانی به یک مشکل در اعلان‌های Microsoft Intune push پرداخته است. این مشکل جلوگیری می کند که دستگاه هایی با حافظه کمتر از 3.5 گیگابایت این اعلان‌ها را دریافت کنند.
  • این به روزرسانی به یک مشکل در صفحه کلید بر روی صفحه نمایش پرداخته است. این مشکل جلوگیری می کند که پس از قفل کردن دستگاه، صفحه کلید را باز کنید.
  • این به روزرسانی به یک مشکل در Narrator پرداخته است. زمان لغو انتخاب دکمه گزینه ای را که انتخاب کرده اید، Narrator وضعیت نادرستی را بیان می کند.
  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر یک کار ماهانه برنامه‌ریزی‌شده تأثیر می‌گذارد. اگر هنگامی رخ دهد که ساعت تابستانی روشن باشد، ممکن است به موقع اجرا نشود.
  • این به روزرسانی به یک مشکل در برخی از برنامه هایی که از IDBObjectStore استفاده می کنند، پرداخته است. آن‌ها در Microsoft Edge و حالت IE کار نمی‌کنند.
  • این به روزرسانی به تمام تنظیمات ثبت نام در مسیرهای خطوط Policies پرداخته است. آن‌ها ممکن است حذف شوند. این اتفاق زمانی می‌افتد که در هنگام پردازش سیاست گروه، فایل سیاست کاربر موقت محلی را تغییر نام ندهید.
  • این به روزرسانی به Desktop Window Manager (DWM) تأثیر می‌گذارد. قابلیت اطمینان آن را بهبود می‌بخشد.
  • این به روزرسانی به یک مشکل در فایل‌های .msi پرداخته است. یک به‌روزرسانی کوچک نصب نمی‌شود. این اتفاق زمانی می‌افتد که از ارائه دهنده سرویس پیکربندی EnterpriseDesktopAppManagement (CSP) برای توزیع فایل .msi استفاده می‌کنید.
  • این به‌روزرسانی یک مسئله را که تأثیری بر روی net دارد، رفع می‌کند. این مشکل باعث بروز ترافیک HTTP بیش از حد می‌شود.
  • این به‌روزرسانی یک مشکل را که سرویس Spooler را تحت تأثیر قرار می‌دهد، رفع می‌کند. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که با استفاده از فضای کاری خاصی چاپ می‌کنید.
  • این به‌روزرسانی یک مشکل را که بر روی Network Protector for BitLocker تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. پس از به‌حالت تعلیق درآمدن، این مشکل باعث از کارافتادن آن می‌شود.
  • این به‌روزرسانی یک مشکل را که بر روی راننده sys تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که Integrity کد محافظت شده HyperVisor فعال است.
  • این به‌روزرسانی یک مشکل را که بر روی exe تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند و باعث از کارافتادن آن می‌شود.
  • این به روزرسانی به یک مشکل در کاربران Azure Virtual Desktop و Windows 365 پرداخته است. ممکن است در ماشین مجازی یا Cloud PC خود، محل درستی برای Remote Desktop session را نبینید.
  • این به‌روزرسانی به یک مشکل در HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders پرداخته است. حالا می‌توانید دسترسی‌های پیش‌فرض صحیح را برای این مسیر فهرست تنظیمات کاربر تعیین و حفظ کنید. زمانی که دسترسی‌ها نادرست هستند، منوی Start، جستجو و احراز هویت Azure Active Directory (Azure AD) شکست خواهد خورد.
  • این به روزرسانی به یک مشکل در کسانی که گزینه “Smart Card is Required for Interactive Logon” را فعال می کنند، پرداخته است. هنگامی که RC4 غیرفعال شده است، نمی توانید به Remote Desktop Services farms احراز هویت کنید. پیام خطایی که نمایش داده می‌شود: “An authentication error has occurred. The requested encryption type is not supported by the KDC.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.