نسخه عمومی iOS 17.0.2 منتشر شد

اپل نسخه به‌روزرسانی شده‌ iOS 17.0.2 را برای تمام آیفون‌ها منتشر کرد تا باگ انتقال داده را برطرف کند

به گزارش تکناک، هفته گذشته اپل مجبور شد به‌سرعت یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای مدل‌های آیفون 15 منتشر کند، زیرا کاربران در هنگام انتقال داده از یک آیفون به دیگری با مشکلاتی روبه‌رو بودند.

در حالی که بیشتر کاربران در روز پنجشنبه گذشته به نسخه iOS 17.0.1 به‌روزرسانی شدند، کاربرانی که آیفون 15 داشتند، iOS 17.0.2 را دریافت کردند. امروز، اپل نسخه به‌روزرسانی شده‌ی iOS 17.0.2 را برای تمام مدل‌های سازگار آیفون  عرضه می‌کند.

نسخه به روز شده iOS 17.0.2 اکنون در دسترس است

در حالی که شماره ساخت اصلی iOS 17.0.2 به 21A350 بود، شماره ساخت امروز 21A351 است. یادداشت‌های انتشار همانند قبلی است و اشاره می‌کند که این به‌روزرسانی مشکلی را که “مانع انتقال داده مستقیماً از یک آیفون دیگر در طول راه‌اندازی می‌شود” را برطرف می‌کند.

احتمالاً هنوز برخی از کاربران مشکلاتی را در هنگام انتقال داده از یک آیفون قدیمی به یک آیفون جدید 15 داشتند، به همین دلیل احتمالاً اپل iOS17.0.2 را با یک ساخت به‌روزرسانی شده مجدداً منتشر کرده است و همانطور که قبلاً اشاره کردیم، نسخه جدید iOS 17.0.2 برای تمام مدل‌های سازگار آیفون با iOS 17، نه فقط مدل‌های آیفون 15، در دسترس است.

وقتی آیفون 15 به مشتریان اولیه رسید، برخی از کاربران متوجه شدند که دستگاه پس از تلاش برای بازیابی پشتیبان از یک آیفون قدیمی، در لوگوی اپل گیر کرده است. این اتفاق زمانی رخ داد که کاربران در هنگام راه‌اندازی به‌روزرسانی iOS 17.0.2 را رد کرده بودند که برای رفع اشکالات مربوط به انتقال داده ها لازم بود.

در همین زمان، اپل نیز امروز watchOS 10.0.2 را برای کاربران اپل واچ منتشر کرد. یادداشت‌های انتشار اشاره می‌کنند که به‌روزرسانی امروز شامل “رفع باگ‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم” است.

برای به‌روزرسانی آیفون خود به iOS 17.0.2، ابتدا برنامه Settings را باز کنید، سپس روی گزینه General کلیک کرده و سپس برروی Software Update بزنید. در مورد اپل واچ، به روز رسانی از طریق برنامه Watch در آیفون جفت شده در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.