نسخه ویژه کنترلر ایکس باکس معرفی شد

 مایکروسافت رسما نسخه ویژه کنترلر ایکس باکس جدیدبا نام Gold Shadow Special Edition را معرفی کرد.

به گزارش تکناک، در سپتامبر ۲۰۲۳، مایکروسافت کنترلر بی‌سیم Xbox Astral Purple را برای کسانی که به یک کنترلر بنفش برای کنسول، دستگاه تلفن همراه یا کامپیوتر خود علاقه‌ داشتند، عرضه کرد.

حال ما با یک محصول جدید دیگر برای کنترلرهای نسخه ویژه با طراحی سیاه و سفید و جزئیات طلایی روبرو هستیم که کنترلر بی‌سیم Xbox، Gold Shadow Special Edition نام دارد.

مایکروسافت می‌گوید که این نسخه طلایی جدید به طراحی سری Shadow مورد علاقه طرفداران ایکس‌باکس وان با پوشش‌های دو رنگ ادای احترام می‌کند.

کنترلر بی‌سیم Xbox نسخه ویژه Gold Shadow اولین نمایش بزرگ خود را در کانون توجهات انجام می دهد. این کنترلر ادای احترامی به طراحی‌های محبوب سری Shadow در Xbox One است و دارای یک پوشش فلزی طلایی تا سیاه در قسمت بالا است. به جز قسمت بالایی و D-Pad، بقیه بخش‌های کنترلر با رنگ سیاه کربنی پوشیده شده‌اند که به عنوان پس‌زمینه‌ای برای برجسته شدن عناصر طلایی استفاده شده‌اند.

علاوه بر طراحی جذاب، کنترلر نسخه ویژه Gold Shadow امکانات جدیدی نسبت به کنترلرهای استاندارد سیاه و سفید ارائه نمی‌دهد. شما دسته‌های طرح الماس، یک D-pad هیبریدی، پورت‌های USB-C و 3.5 میلی‌متری، یک دکمه اشتراک اختصاصی، دکمه‌های تریگر با سطح برجسته، و باتری‌های قابل جداشدن AA با ظرفیت کار تا 40 ساعت را دریافت می‌کنید. شما می‌توانید این کنترلر را به ویندوز ۱۰/۱۱، Xbox Series X|S، Xbox One، اندروید، iOS، iPadOS و macOS (از طریق بلوتوث یا Xbox Wireless) متصل کنید.

کنترلر بی‌سیم Xbox نسخه ویژه Gold Shadow اکنون از طریق فروشگاه مایکروسافت در برخی از بازارهای Xbox در سراسر جهان برای پیش‌خرید در دسترس است. مانند سایر نسخه‌های ویژه موجود، قیمت آن کمی بیشتر از نسخه استاندارد است، بنابراین برای خرید این کنترلر زیبا باید آماده شوید و مبلغ ۶۹.۹۹ دلار را پرداخت کنید. مایکروسافت می‌گوید این نسخه جدید در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.