نمایشگاه جهانی بازی های الکترونیک لغو شد

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی که بیشتر با نام E3 شناخته می شود، امسال به دلیل انصراف ناشران بزرگ بازی برگزار نخواهد شد.

به گزارش تکناک، ReedPop برگزارکننده نمایشگاه  E3 که زمانی بزرگترین رویداد سالانه بازی محسوب می شد، اعلام کرد که برگزاری نمایشگاه  E3 2023 لغو شده است.

کایل مارسدن کیش، معاون ReedPop گفت: این تصمیم دشواری بود، زیرا ما و شرکایمان برای برگزاری این رویداد تلاش می‌کردیم، اما باید آنچه را که برای صنعت و E3 مناسب است، انجام می‌دادیم.ما از شرکای خود قدردانی می کنیم و متوجه هستیم که شرکت های علاقه مند، دمو قابل پخش آماده ندارند و چالش های منابع انسانی باعث شده است که شرکت در نمایشگاه E3 امسال برای آنها مشکلی باشد که قابل حل نیست.

قبلاً سایت IGN با استناد به یک ایمیل از Entertainment Software Association، گروهی که برای صنعت بازی های ویدیویی لابی می کند، گزارش داد که این گروه به اعضای خود که قصد حضور در نمایشگاه E3 را داشتند، اعلام کرده بود که رویداد لغو شده است.

 

digikala

 

در ماه ژوئن سال 2023، ESA (Entertainment Software Association) برنامه های خود را برای برگزاری یک نمایش حضوری در تاریخ 13-26 ژوئن 2023، پس از لغو نمایشگاه E3 در سال های 2020 و 2022 و برگزاری یک رویداد تنها به صورت دیجیتال در سال 2021، فاش کرد. تغییراتی که در این سه نمایشگاه صورت گرفته بود، نتیجه همه گیری کووید-19 بود.

چندین ناشر بازی از جمله یوبی‌سافت، سونی، مایکروسافت و نینتندو در هفته‌های اخیر اعلام کردند که در این نمایشگاه شرکت نخواهند داشت که این موضوع باعث شد شایعاتی درباره لغو نمایشگاه به وجود آید.

به جای این، احتمالاً شرکت‌های ناشر بازی مانند این‌ها طی رویدادهای خود در ماه ژوئن لاین‌آپ باقی مانده‌ محصولات خود را برای سال ۲۰۲۳ و بعد از آن رونمایی کنند. Summer Game Fest نیز به عنوان یک رویداد بررسی بازی‌هایی که در آینده منتشر خواهند شد، همچنان برای تاریخ ۸ ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

امسال به نظر می‌رسد ، با عرضه بازی‌های اصلی شامل The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، Diablo 4 و Final Fantasy 16، سال بزرگی برای بازی‌های ویدئویی خواهد بود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.