غیبت معنادار Xbox در نمایشگاه E3 2023

مایکروسافت تاریخ 11 ژوئن را برای برگزاری نمایشگاه سالانه Xbox و نمایش اختصاصی استارفیلد اعلام کرد، اما هنوز حضور یا عدم حضور Xbox در نمایشگاه حضوری E3 امسال مشخص نیست.

به گزارش تکناک، سخنگوی Xbox در بیانیه‌ای به IGN گفت: ما بی صبرانه منتظربرگزاری نمایشگاه بازی‌های Xbox خود در 11 ژوئن هستیم و در آینده جزئیات بیشتری در مورد آن به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین مشتاق شرکت در رویداد آنلاین E3 Digital هستیم اما Xbox در نمایشگاه حضوری E3 شرکت نخواهد کرد

در ماه فوریه، نینتندو عدم شرکت خود در E3 را تایید کرد، یعنی هم نینتندو و هم مایکروسافت در کنفرانس غرفه‌ای نخواهند داشت. به حضور سونی نیز نباید امیدوار بود. این شرکت در سال 2019 از نمایشگاه E3 انصراف داد و از آن زمان دیگر در آن شرکت نکرده است.

طبق گزارش ژانویه IGN، سونی در سال 2023 نیز در آن شرکت نخواهد کرد. سونی درباره این گزارش اظهارنظری نکرده است.

در بیانیه ای، Reed Exhibitions US مالک ReedPop گفت اخبار مربوط به غرفه‌ها در راه است. کایل مارزدن کیش معاون جهانی بازی در Reed Exhibitions US گفت ما در کنار اعلامیه های آتی سایر شرکت های AAA در رابطه با مشارکت خود، مشتاقانه منتظر اشتراک اسامی شرکت‌کنند‌گان در نمایشگاه دیجیتال خود پیش از نمایش محصولات آنها در نمایشگاه حضوری E3 و همچنین برگزاری نمایشگاه هستیم.

همایش E3 در تاریخ 13 تا 16 ژوئن برگزار و “هفته دیجیتال” E3 در 11 ژوئن با نمایش Xbox مایکروسافت آغاز می‌شود. جشنواره بازی تابستانی Geoff Keighley تنها چند روز قبل از برگزاری این رویداد در 8 ژوئن آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.