نمایشگر هوشمند سرفیس هاب 3 معرفی شد

مایکروسافت از نمایشگر هوشمند سرفیس هاب 3  ، آخرین نسخه از دستگاه چندمنظوره با صفحه نمایش لمسی این شرکت رونمایی کرده است.

به گزارش تکناک، برخلاف نسل‌های قبلی، سرفیس هاب 3 (Surface Hub 3) پشتیبانی از چرخش هوشمند و حالت عمودی (portrait mode) دارد که به کاربران امکان می‌دهد صفحه نمایش را به صورت فیزیکی به حالت عمودی چرخانده و طرح بندی به‌طور خودکار به‌روزرسانی شود.

سرفیس هاب 3 در دو سایز 50 و 85 اینچ عرضه می‌شود. همانند دستگاه‌های قبلی، این محصول برای جایگزینی تلویزیون‌ها و مانیتورها در اتاق‌های کنفرانس طراحی شده است. این دستگاه Microsoft Teams را بر روی ویندوز اجرا می‌کند، به این معناست که دستگاه تجربه یکسانی را در تمام فضاهای جلسه فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد به سهولت از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل شوند. مایکروسافت می‌گوید که سرفیس هاب 3   در آینده همچنین بهره‌برداری از Copilot مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز خواهد داشت.

از لحاظ مشخصات فنی، Surface Hub 3 دارای صفحه نمایش PixelSense با رزولوشن بالا 4K و پوشش ضد تابش نور می‌باشد. علاوه بر این، مایکروسافت اعلام می‌کند که Surface Hub 3 باعث افزایش ۶۰ درصدی قدرت پردازش و افزایش ۱۶۰ درصدی عملکرد گرافیکی می‌شود. همچنین، این امکان را به افراد می‌دهد تا همزمان از دو قلم Surface Hub Pen یا Surface Slim Pen استفاده کنند و با ۲۰ نقطه لمسی چندگانه کار کنند.

مایکروسافت در مارچ ماه اعلام کرد که Surface Hub 2S نسل دوم را با پشتیبانی از Teams Rooms در ویندوز معرفی می‌کند. با این حال، مایکروسافت بیان می‌کند که دستگاه‌های Surface Hub 2S می‌توانند با استفاده از بسته Surface Hub 3 به “تجربه کامل Surface Hub 3” ارتقا یابند. این بسته یک کارتریج است که کاربران می‌توانند آن را در دستگاه 2S قرار داده و از ویژگی‌های به‌روزرسانی شده Surface Hub 3 بهره‌مند شوند.

مایکروسافت می‌گوید که Surface Hub 3 در انتهای امسال از فروشندگان دستگاه‌های Surface قابل خرید خواهد بود، علاوه بر بسته‌های Surface Hub 3. هنوز مشخص نیست که Surface Hub 3 جدید چه قیمتی خواهد داشت، اما احتمالاً ارزان نخواهد بود، زیرا Surface Hub 2S با قیمت حدود ۹,۰۰۰ دلار آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.