تغییر جذاب رابط کاربری واتساپ /تغییر جدید WhatsApp

واتساپ در جدیدترین بروزرسانی رابط کاربری خود، یک نوار ناوبری در پایین صفحه اصلی به نسخه اندروید این پیامرسان اضافه کرده است.

واتساپ در جدیدترین بروزرسانی رابط کاربری خود، یک نوار ناوبری در پایین صفحه اصلی به نسخه اندروید این پیامرسان اضافه کرده است.

به گزارش تکناک، نوار ناوبری واتس‌اپ (Meta Platforms-owned mobile instant messenger and social media service) برنامه خدمات پیام رسان و تماس اینترنتی متا، در راستای سیستم طراحی گوگل به این برنامه اضافه شده است. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo نشان می دهد که نوار پایین شامل چهار گزینه چت، انجمن ها، وضعیت و تماس است.
این ویژگی به نسخه 2.23.8.4 برنامه واتساپ اضافه شده است ودر فروشگاه Google Play برای آزمایش کندگان بتا قابل دسترسی است. همانطور که WABetaInfo اشاره می‌کند، نوار پایینی بازطراحی‌شده نسخه اندروید شبیه واتساپ نسخه iOS است واین تجربه را برای کسانی که از اندروید به ios و برعکس در رفت و آمدند، یکنواخت می‌سازد.

تغییر جذاب رابط کاربری واتساپ

مشخص نیست که این نوار ناوبری جدید چه زمانی به نسخه پایدار برنامه WhatsApp راه پیدا می کند و هیچ تاریخی برای ورود نوار پایین به واتساپ برای نسخه پایدار اندروید به صورت رسمی اعلام نشده است. اما انتظار می رود نوار ناوبری واتساپ طی چند هفته آینده با توجه به اهمیت آن از منظر سازگاری رابط کاربری به نسخه پایدار برسد.

ما به طور مرتب با افزودن قابلیت‌های جدید در واتساپ مواجه می‌شویم، بعضی از آن‌ها به منظور بهبود عملکرد طراحی شده‌اند، در حالی که دیگری برای بهبود عناصر بصری در برنامه طراحی شده است. تنها در هفته گذشته، متا چند ویژگی جدید برای واتساپ را رونمایی کرد. این ویژگی ها شامل یک ویرایشگر متنی به سبک اینستاگرام و فعال کردن تأیید هویت اثر انگشت برای چت ها بود.

1 دیدگاه برای “تغییر جذاب رابط کاربری واتساپ /تغییر جدید WhatsApp

  1. اشتراک‌ها: 2 ترفند آسان برای بالا بردن سرعت دانلود در تلگرام - تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.