هزینه اشتراک توییتر آبی 11 دلار شد

به گزارش The Information، توییتر قصد دارد ماهانه 11 دلار هزینه اشتراک Twitter Blue (توییتر آبی) از کاربران آیفون دریافت کند تا 30 درصد سهمی را که اپل از خریدهای درون برنامه ای دریافت می کند، جبران کند.

به گزارش تکناک، بر اساس اعلام این شرکت توییتر آبی در وب،  7 دلار در ماه قیمت خواهد داشت.

قبل از توقف موقت توییتر آبی، توییتر ۷.۹۹ دلار برای اشتراک Twitter Blue دریافت می کرد، اما قیمت آن قبل از راه اندازی مجدد تغییر خواهد کرد.

به گزارش The Information، برخی از کارمندان در مورد قیمت گذاری جدید مطلع شده اند، اما ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر به تصمیم گیری های فوری معروف است بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا برنامه ها تغییر می کنند یا خیر.

قیمت بالاتر هزینه اشتراک Twitter Blue در آیفون به توییتر این امکان را می‌دهد تا 30 درصد از درآمدهای خرید درون‌برنامه‌ای خود را که سهم اپل است جبران کند، بدون اینکه به میزان قابل‌توجهی از قیمت نهایی هزینه اشتراک توییتر کاسته شود.

تفاوت قیمت هزینه اشتراک Twitter Blue احتمالاً اکثر مشتریان را تشویق می‌کند تا در وب مشترک شوند و به توییتر اجازه می‌دهد ازپرداخت هزینه‌های خرید درون برنامه‌ای اجتناب کند.

شرکت‌های دیگری مانند Spotify در گذشته قیمت‌های بالاتری را بر روی آیفون نسبت به وب تعیین کرده‌اند، اما این اغلب منجر به سردرگمی مشتریانی می‌شود که نمی‌دانند چرا قیمت‌ها بر اساس دستگاه به دستگاه متفاوت است. اپل با شرکت‌هایی که برای اشتراک در برنامه‌های اپ استور  بیشتر از وب هزینه  اشتراک می‌گیرند مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.