همه آنچه باید درباره Surface Laptop Go 3 بدانید

مایکروسافت برای عرضه سخت‌افزارهای جدید Surface PC خود در پاییز امسال آماده‌ می‌شود و به نظر می‌رسد Surface Laptop Go 3 در لیست به‌روزرسانی‌های احتمالی قرار دارد.

به گزارش تکناک ، Surface Laptop Go 3 با نام مستعار Gulliver عرضه خواهد شد و با یک پردازنده اینتل نسل ۱۲، کانفیگ پایه با مشخصات بالاتر و موارد دیگری به بازار عرضه خواهد شد.

اینجا هر چیزی که تاکنون در مورد لپتاپ Surface Laptop Go 3 می‌دانیم را بررسی خواهیم کرد. ما اطلاعات جدید را به محض انتشار به‌روز خواهیم کرد، بنابراین حتما این صفحه را نشان کنید و به صورت مکرر بررسی کنید!

SURFACE LAPTOP GO 3: قیمت و در دسترس بودن

قیمت و قابلیت دسترسی لپتاپ Surface Laptop Go 3 هنوز به طور رسمی تایید نشده است. با این حال، منابع ما گفته‌اند که Surface Laptop Go 3 با قیمتی بالاتر از نسخه قبلی خود عرضه خواهد شد، زیرا شرکت قصد دارد مدل پایه با حافظه ۴ گیگابایت را حذف کند.

این بدان معناست که کانفیگ پایه Surface Laptop Go 3 شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی SSD خواهد بود، که احتمالاً باعث افزایش قیمت پایه از ۵۹۹ دلار به میانگینی بین ۶۹۹ تا ۷۴۹ دلار خواهد شد. برای مقایسه، کانفیگ پایه Surface Laptop Go 2 شامل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی SSD است که با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

انتظار می‌رود که Surface Laptop Go 3 در محدوده زمانی اکتبر / نوامبر عرضه شود، همانطور که در گذشته برای عرضه سخت‌افزارهای Surface در پاییز اتفاق افتاده است.

SURFACE LAPTOP GO 3: مشخصات

به گفته منابع ما، Surface Laptop Go 3 در بخش مشخصات فنی یک بهبود نسبتا کم خواهد داشت. انتظار می رود که یک پردازنده اینتل Core i5 نسل ۱۲زیر کاپوت قرار بگیرد، همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی SSD در همه‌ی ورژن‌های مصرف کننده وجود داشته باشد. احتمالاً کانفیگ‌های دیگری نیز برای مشتریان کسب و کار و آموزشی وجود خواهد داشت.

به من گفته شده است که مایکروسافت در همه‌ی پیشنهادهای Surface Laptop Go، مدل حافظه‌ی رم 4 گیگابایت را حذف می‌کند، به این معنی که لپتاپ Surface Laptop Go 3 فقط با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم در دسترس خواهد بود. این خبر خوبی برای کسانی است که همیشه مدل 4 گیگابایت حافظه‌ی رم را ناکارآمد می‌دانستند، اما به این معنی است که دستگاه در قیمت پایه گران‌تر خواهد بود.

همچنین شنیده شده است که عمر باتری دستگاه به دلیل استفاده از چیپ اینتل نسل ۱۲ که کارایی بهتری دارد، کمی بیشتر خواهد بود. انتظار می‌رود اندازه، ابعاد و وزن کلی دستگاه با نسخه قبلی خود مشابه باشد.

SURFACE LAPTOP GO 3: طراحی و ویژگی ها

متأسفانه، انتظار می‌رود لپتاپ Surface Laptop Go 3 در بخش طراحی بسیار شبیه به Surface Laptop Go 2 باشد. گفته شده که نمایشگر، حاشیه‌ها، پورت‌ها، صفحه کلید و ترک‌پد تقریباً مشابه با نسخه قبلی خود باقی خواهد ماند، با تنها ارتقا‌های اساسی برای نمایش دادن طرح داخلی به روز شده که شامل بیشتر قطعات قابل تعویض است.

همچنین شنیده شده است که دستگاه از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد، مانند بهبود کیفیت میکروفون با استفاده از Voice Clarity و Voice Focus، دو ویژگی که قبلاً فقط در کامپیوترهای ویندوزی با NPU موجود بود.

به جز این، انتظار می‌رود تغییرات چندانی در لپتاپ Surface Laptop Go 3 ایجاد نشود. منابع این نسخه را یک “به‌روزرسانی کوچک” برای خانواده لپتاپ‌های Surface Laptop Go توصیف کرده‌اند و با توجه به تغییرات کمی که در اینجا اتفاق می‌افتد، به نظر می‌رسد که این توصیف دقیق است.

ما به محض در دسترس شدن اطلاعات بیشتر درباره Surface Laptop Go 3، این پست را به روز خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.