هوش مصنوعی خرید از فروشگاه مایکروسافت را آسان می کند

مایکروسافت از هوش مصنوعی برای خلاصه‌سازی نظرات در مورد برنامه‌های کاربردی فروشگاه خود استفاده می‌کند.

به گزارش تکناک، مایکروسافت در ماه می سال 2023، کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود را با نام Build 2023 برگزار  و بسیاری از اعلان‌های خود را در زمینه بهبودهای هوش مصنوعی جدید در محصولات و خدمات اعلام کرد.

این اعلانات شامل یکپارچه‌سازی بینگ با ربات چت ChatGPT شرکت OpenAI، Windows Copilot و دیگر امکانات بود.

به این منظور، Windows Copilot هفته گذشته برای تمامی اینسایدرهای کانال Dev عرضه شد. به همین ترتیب، هاب هوش مصنوعی اختصاصی در فروشگاه مایکروسافت هم شروع به عرضه شد، اما در حال حاضر فقط برای اینسایدرهای کانال Dev در آمریکا محدود شده است. هم اکنون، مایکروسافت در حال عرضه خلاصه نظرات توسط هوش مصنوعی برای Windows Insiders است که توسط نئووین مشاهده شده است.

اگر اطلاعیه را از دست دادید، ویژگی خلاصه‌سازی نظرات توسط هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت برای بهبود تجربه جستجو و بررسی برای کاربران طراحی شده است.

کاربران معمولاً قبل از بارگیری و نصب یک برنامه از فروشگاه مایکروسافت، به بخش نظرات مراجعه می‌کنند تا عملکرد آن و تجربیات دیگر کاربران را بررسی کنند. این کار ممکن است خسته‌کننده و دلسردکننده باشد، به خصوص اگر کاربران صدها نظر را در این بخش گذاشته باشند.

خوشبختانه، مایکروسافت در حال حاضر ویژگی جدیدی را عرضه کرده است تا این فرایند را آسان‌تر کند. ویژگی خلاصه‌سازی نظرات توسط هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت، از پیمایش غیرضروری جلوگیری می‌کند و تمام اطلاعاتی را که باید در مورد یک برنامه بدانید در یک نگاه در اختیار شما قرار می‌دهد.

رودی هوین ، معمار اصلی فروشگاه مایکروسافت، امروز اعلام کرد که این ویژگی در حال حاضر برای تمام Insiders در آمریکا در حال پیش‌نمایش است.

برداشت تکناک

بدون شک، این یک افزودنی بسیار لازم برای فروشگاه مایکروسافت است زیرا به کاربران در تصمیم‌گیری قبل از بارگیری و نصب برنامه‌ها روی کامپیوتر خود کمک می‌کند. همچنین، به بهبود بهره‌وری کمک می‌کند و زمان بسیاری را که در غیر این صورت برای مرور نظرات صرف خواهد شد، صرفه جویی می‌کند.

با این حال، نظرات ممکن است طیف کامل برنامه را به درستی نشان ندهد. گاهی اوقات، نظرات حتی ممکن است تبعیضی داشته باشند. به همین دلیل، کاربران ممکن است از یک برنامه عالی بی‌اطلاع شوند یا حتی به یک فاجعه برخورد کنند. جالب است ببینیم این ویژگی چگونه کار می‌کند و خلاصه‌هایی که به‌دست می‌آید، چقدر دقیق خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.