هوش مصنوعی به کمک کاربران لینکداین می آید

 لینکداین با توسعه ابزارهایی برای تولید محتوا و نوشتن شرح شغل در پروفایل‌ کاربران، در حال گسترش قابلیت های هوش مصنوعی خود است.

 لینکداین با توسعه ابزارهایی برای تولید محتوا و نوشتن شرح شغل در پروفایل‌ کاربران، در حال گسترش قابلیت های هوش مصنوعی خود است.

به گزارش تکناک، امکان اسکن پروفایل‌ کاربر برای اطلاع از مهارت ‌ها و تجربیات او و استخراج کپی یا خلاصه‌ های پیشنهادی برای افزودن به سایر بخش‌های پروفایل یکی از این ابزارهاست.

با این حال لینکداین همچنان به کاربران توصیه می‌کند موارد تولید شده توسط این ابزار را مرور و ویرایش کنند تا از دقت آنها و مطابقت اطلاعات با لحن و تجربه خود مطمئن شوند. لینکداین آزمایش این ابزار را از امروز آغاز کرده و تا چند ماه آینده دسترسی به آن را برای همه مشترکین Premium گسترش خواهد داد.

یکی دیگر از ابزارها امکان ایجاد شرح شغل “سریع تر و آسان تر” و فرآیند استخدام “بهینه” را فراهم خواهد کرد. در این روند، کارفرمایان اطلاعاتی درباره موقعیت شغلی، از جمله عنوان و نام شرکت ارائه و پس از ایجاد توضیحات توسط این ابزار لینکداین ، مدیر استخدام می ‌تواند آنها را ویرایش کند.

LinkedIn’s AI tool generating profile text.

digikala

استفاده از ابزارهای اتوماسیون در فرآیند استخدام، نوآوری جدیدی نیست. با توجه به اینکه پیش از این از ابزارهای هوش مصنوعی برای پیشنهاد نامزدها در سیستم‌ استخدام لینکداین استفاده شده است، احتمال وجود دارد که سیستم بتواند درخواست های شغلی کاربران را بررسی کرده و با بررسی کلمات کلیدی مرتبط و رتبه بندی آنها، آنها را ارزیابی کند.

لینکداین به تازگی مجموعه‌ای از قابلیت های  مبتنی بر هوش مصنوعی جدید را اعلام کرده است که  شامل مشخصات و ابزارهای تازه‌ای است. به عنوان مثال، این شرکت در اوایل این ماه، امکان استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی را برای درخواست «همکاری» در نوشتن مقالات و همچنین فراهم کردن امکان مشارکت کاربران انسانی فراهم کرده است. مایکروسافت، شرکت مادر لینکدین، میلیاردها دلار در OpenAI و توسعه ‌دهنده ChatGPT و مدل ‌های GPT را که برای ابزارهای آن استفاده می‌ شوند، سرمایه ‌گذاری کرده است.

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.