ورود OnePlus به بازار گوشی های تاشو

احتمالا اولین گوشی تاشو OnePlus ، در ماه آگوست (مرداد) سال جاری و با نام OnePlus V Fold به بازار عرضه می شود.

به گزارش تکناک، به نظر می رسد که سال 2023، سال گوشی های تاشو است و در این گزارش، به بررسی زمان عرضه اولین گوشی تاشو OnePlus می‌پردازیم.

Oppo به عنوان یکی از بزرگترین نام‌هایی شناخته شده تلاش می کند که تلفن های قابل انعطاف را به بازار عرضه کند. عرضه زودتر تنها مورد قابل اهمیت بود که ورود OnePlus به این کار را توجیه کند. در اوایل سال جاری، همزمان با معرفی پرچمدار جدید به نام وان‌پلاس ۱۱، شرکت یک گوشی تاشو را به عنوان محصول جدیدی برای امسال معرفی کرد و این اطلاعات را در نمایشگاه MWC تأیید کرد.

حالا، Max Jambor  به عنوان یک منبع معتبر، تاریخ جدیدی را برای عرضه  این محصول اعلام کرده است. بنا به گفته‌های او، اولین گوشی تاشو OnePlus  در ماه آگوست سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

احتمالا اولین گوشی تاشو OnePlus ، در ماه آگوست سال جاری و با نام OnePlus V Fold به بازار عرضه می شود.

این جدول زمانی چندان غافلگیرکننده نیست. این شرکت سال گذشته،  OnePlus 10T را در ماه آگوست معرفی کرد که مشابه جدول زمانی سال‌های قبل بود. این تاریخ عرضه در مقابل رقبا وضعیت خوبی برای OnePlus  ایجاد می‌کند؛ زیرا انتظار می رود که سامسونگ به زودی Galaxy Z Fold 5 را در ماه جولای عرضه کند و گوگل نیز در حال آماده‌سازی برای عرضه اولین گوشی تاشوی خود است، که انتظار می‌رود در ماه ژوئن به فروش برسد.

تاکنون، فاش شدن اطلاعات و جزئیات درباره‌ اولین محصول تاشو OnePlus  نسبتا کم بوده است. یکی از اطلاعات فاش شده، نام محصول است که به احتمال زیاد OnePlus V Fold خواهد بود. همچنین، توییتی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد دستگاه دارای صفحه نمایش داخلی 8 اینچی، پردازنده‌ Snapdragon 8 Gen 2 و سه دوربین با حسگرهای 50 مگاپیکسلی، 48 مگاپیکسلی و 64 مگاپیکسلی خواهد بود. هرچند که هیچ تاییدیه‌ای برای این شایعه وجود ندارد، اما منطقی به نظر می رسد، به خصوص وقتی  که می‌دانیم گوشی تاشو OnePlus  کپی از گوشی تاشوی Oppo Find N2 نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.