ویرایش هوشمند ویدیوهای متنی در Premiere Pro

شرکت ادوب به طور رسمی ویرایش ویدیوی متنی مجهز به هوش مصنوعی و موارد دیگر را برای Adobe Premiere Pro منتشر کرد.

به گزارش تکناک، شرکت ادوب اعلام کرد که قابلیت مورد انتظار در نرم‌افزار Premiere Pro در نسخه بتایی که در طول امسال عرضه شده بود، به‌ زودی در ماه می به طور رسمی به آن اضافه خواهد شد. در هفته گذشته، این بروزرسانی برای کاربران این نرم‌افزار در دسترس قرار گرفت.

تولید نسخه رونوشت با هوش مصنوعی

این قابلیت با استفاده از یادگیری ماشین Sensei شرکت ادوب کار می‌کند، که برای تولید متن پرونده ها به کار گرفته شده است. حالا، علاوه بر ایجاد خودکار یک متن ترانسکریپت برای تمامی فایل‌های ویدیویی شما، جهت استفاده در زیرنویس های بسته یا باز، Premiere Pro اجازه می دهد تا با حذف بخش هایی از متن، ویرایش‌های لازم را در A-Roll خود انجام دهید.

این ویژگی برای هر کلمه مسیرهای صوتی را تجزیه و تحلیل می‌کند و با استفاده از نقطه‌چین‌ها، مکث های طولانی تر را مشخص می‌کند. شما می‌توانید بر روی آن‌ها بیشتر منتظر بمانید تا طول دقیق آن‌ها نمایش داده شود. کاهش A-Roll شما به یک پیش نویس خام به سادگی با حذف بخش های متن یا حذف مکث ها از ترانسکریپت صورت می‌گیرد و همین تغییرات بلافاصله در timeline شما نیز نمایش داده می‌شوند.

محصول ویرایش متنی، علاوه بر تمام بهبودهای صوتی و رنگی معمول شما و افزودن B-Roll، همچنان به تنظیم دقیق برای زمان بندی دقیق نیاز دارد، اما می تواند در زمان کار با تعداد زیادی فیلم، صرفه جویی زیادی در زمان داشته باشد.

بهبودهای جستجو ، سینماتیک آیفون و موارد دیگر

اگر چه ویرایش متنی ، بزرگترین ویژگی این نسخه است، اما تعداد کمی بهبود دیگر برای کاربران سیستم عامل IOS در آن وجود دارد.  ادوب پشتیبانی خود را برای Apple Trackpads و Magic Mouse بهبود بخشیده که منجر به چرخیدن بی‌دردسرتر شده است. این تغییر کوچک اما بسیار سودمند است.  ادوب همچنین از کلیپ های سینمایی که در حالت سینمای آیفون گرفته شده اند، هم پشتیبانی می کند.

در آخرین نسخه Premiere Pro، چندین پیشرفت  دیگر در بهبود کیفیت زندگی کاربران بوجود آمده است. در حالی که ذخیره خودکار همیشه یک ویژگی ضروری بوده است، اما در حین کار همیشه جلوی پروژه شما ظاهر می شود و هر بار که کار ذخیره می شود شما را از کارتان دور می کند. اکنون، ذخیره خودکار Premiere به صورت پس‌زمینه صورت می‌گیرد، بنابراین جریان کار شما مختل نمی شود. در نهایت،  ادوب پشتیبانی خود را برای ترانسکریپت در زبان دانمارکی نیز گسترش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.