ویندوز 10 یک بروزرسانی غیرمنتظره دریافت کرد

ویندوز 10 با دریافت یک بروزرسانی غیرمنتظره، تغییرات جدیدی درFile Explorer دریافت می‌کند.

به گزارش تکناک، ما در حال حاضر از ویندوز ۱۰ گذشته‌ایم و حتی مایکروسافت هم تأیید کرده که دیگر هیچ بروزرسانی اصلی برای آن ارائه نخواهد شد.

نسخه 22H2 از این سیستم عامل محبوب قرار بود آخرین بروزرسانی ویژگی‌ها باشد. با این حال، به نظر می‌رسد مایکروسافت نمی‌تواند از اضافه کردن ویژگی‌های جدید به ویندوز ۱۰ خودداری کند، زیرا در حال حاضر تغییرات غیرمنتظره‌ای در مدیریت فایل (File Explorer) آن اتفاق می‌افتد.

همانطور که Neowin گزارش کرده است، مایکروسافت به تازگی یک بروزرسانی غیرامنیتی برای ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که شامل یک برنامه پشتیبان‌گیری و یک دکمه جدید در مدیریت فایل (File Explorer) برای پشتیبان‌گیری از فایل‌ها به OneDrive است.

برنامه پشتیبان‌گیری جدید ویندوز نسخه‌ای ساده‌شده از ابزار پشتیبان‌گیری قبلی در ویندوز ۱۰ است. این برنامه، پشتیبان‌گیری از فایل‌هایتان به یک درایو محلی یا OneDrive را آسان‌تر می‌کند.

این منبع بیان می‌کند که دکمه جدید در مدیریت فایل (File Explorer) امکان پشتیبان‌گیری آسان از اسناد، تصاویر، دانلودها و سایر فایل‌ها به OneDrive را فراهم می‌کند. هنگامی که روی دکمه کلیک کنید، OneDrive به طور خودکار فایل‌های انتخاب شده را به صورت پشتیبان در فضای ابری ذخیره می‌کند.

مایکروسافت هنوز به طور رسمی دکمه جدید “شروع پشتیبان‌گیری” را اعلام نکرده است. با این حال، Neowin یک راه حل جایگزین کشف کرده است. شما می‌توانید این ویژگی را در کامپیوتر ویندوز ۱۰ خود با دانلود ViVeTool از GitHub فعال کنید. قبل از آن، اطمینان حاصل کنید که در برنامه پیش نمایش OneDrive ثبت نام کرده و Windows 10 KB5029331 را دانلود کرده‌اید.

مایکروسافت در این بروزرسانی غیرامنیتی این ماه، به موارد زیر توجه کرده است:

  • جدید! این بروزرسانی بهبودی در تشخیص مکان شما در ویندوز ایجاد می‌کند. این باعث می‌شود اطلاعات بهتری از آب و هوا، اخبار و ترافیک به شما ارائه شود.
  • جدید! این بروزرسانی برای منوی شروع، نمادگذاری اعلان‌ها برای حساب‌های مایکروسافت را گسترش می‌دهد. حساب مایکروسافت ارتباط ویندوز با برنامه‌های مایکروسافت شماست. این حساب تمامی داده‌های شما را پشتیبان‌گیری می‌کند و به شما در مدیریت اشتراک‌هایتان کمک می‌کند. همچنین می‌توانید مراحل امنیتی اضافی را اضافه کنید تا از قفل شدن حسابتان جلوگیری شود. این ویژگی به شما امکان دسترسی سریع به اعلان‌های مهم مرتبط با حسابتان را می‌دهد.
  • این بروزرسانی اقدامات زمان انتقال ساعت تابستانی (DST) را در اسرائیل پشتیبانی می‌کند.
  • این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی نمایش جعبه جستجو تأثیر می‌گذارد، برطرف می‌کند.
  • این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی تنظیمات تأثیر می‌گذارد، برطرف می‌کند. حتی اگر شما کلید صفحه پشتیبان‌گیری ویندوز را در برنامه تنظیمات فعال کنید، تنظیمات همگام‌سازی نمی‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.