ویژگی قفل همگام‌سازی‌شده چت به واتساپ آمد

واتساپ

متا با افزودن ویژگی جدید “قفل همگام‌سازی‌شده” به واتساپ، امنیت کاربران را با هماهنگ‌سازی خودکار تنظیمات قفل چت در تمام دستگاه‌های مرتبط، از قبیل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها، افزایش می‌دهد و دیگر نیازی به تنظیم جداگانه روی هر دستگاه نیست.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از سایت «WABetaInfo»، این ویژگی در نسخه‌ی بتای اندروید (2.24.4.14) اضافه شده است. با فعال‌سازی قفل همگام‌سازی‌شده چت روی گوشی هوشمند، کاربران از همان سطح حفاظت روی سایر دستگاه‌های متصل خود نیز بهره‌مند خواهند شد. این ویژگی باعث می‌شود با صرف‌نظر از دستگاه مورد استفاده، از حریم خصوصی یکسانی برخوردار باشید.

این پیشرفت بر بستر اقدامات قبلی واتساپ در راستای حفاظت از حریم خصوصی کاربران صورت می‌گیرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به قابلیت قفل چت فردی، که سال گذشته معرفی شد، و همچنین «قفل مخفی» بعدی اشاره کرد.

قفل مخفی به کاربران این امکان را می‌دهد که برای پوشه‌ی چت‌های قفل‌شده، یک رمزعبور مجزا تعریف کنند که سطح حفاظت بیشتری را در هر دستگاه ایجاد می‌کند. با این حال، محدودیت فعلی این است که هر پلتفرم به تنظیمات جداگانه‌ای نیاز دارد.

این پیشرفت‌ها نشان می‌دهند واتساپ متعهد است پلتفرم خود را متناسب با نیازهای در حال تغییر کاربرانش توسعه دهد. واتساپ با ارائه‌ی ویژگی‌هایی مانند قفل همگام‌سازی‌شده چت و پیام‌رسانی احتمالی بین پلتفرم‌ها، به‌دنبال ایجاد تعادل بین سهولت استفاده برای کاربران و حفاظت قدرتمند از داده‌هاست. این اقدام موقعیت واتساپ را به‌عنوان پلتفرمی پیشرو در زمینه‌ی ارتباط امن و انعطاف‌پذیر تثبیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.