ویژگی‌های جدید اینستاگرام ارتباط با دوستان را صمیمی‌تر می‌کند

ویژگی های جدید اینستاگرام

اینستاگرام، مجموعه ای جذاب از ویژگی های جدید را برای کاربران اندرویدی اعلام کرده است که می تواند سطح تعامل و ارتباط با افراد مختلف را گسترش دهد.

به گزارش تکناک،متا شرکت مادر اینستاگرام، در یک پست وبلاگ رسمی اعلام کرد که یادداشت‌ها (Notes )، استوری‌های صمیمی(Candid Stories) و پروفایل های گروهی(Group Profiles) را اضافه می‌کند و به کاربرانش راه‌های بیشتری برای ارتباط با دوستان و خانواده خود با استفاده از فرمت‌های مختلف می‌دهد.

ویژگی “یادداشت” اینستاگرام روش جدیدی برای به اشتراک گذاشتن افکار شما در این پلتفرم است. کاربران می توانند هر آنچه را که می خواهند در قالب متن (حداکثر 60 کاراکتر) و ایموجی به اشتراک بگذارند. برای استفاده از قابلیت یادداشت های اینستاگرام، باید به صندوق ورودی خود بروید، یکی از فالوورها یا دوستان نزدیک خود را انتخاب کنید و آن را پست کنید. ویژگی مانند استوری، به مدت 24 ساعت قابل مشاهده است و در بالای صندوق ورودی شما نمایش داده می شود و پاسخ‌های بینندگان در دایرکت ظاهر می‌شود.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب «Candid Stories» است. این ویژگی در حال آزمایش است و به کاربران اطلاع می‌دهد که از کاری که در آن لحظه انجام می‌دهند عکس بگیرند. تصاویر صادقانه فقط برای کسانی قابل مشاهده خواهند بود که داستان‌های صادقانه خود را نیز به اشتراک بگذارند. اگر از طرفداران این ویژگی نیستید، می‌توانید آن را در قسمت تنظیمات غیرفعال کنید. متا قصد دارد به زودی Candid Stories را برای فیس بوک عرضه کند.

اینستاگرام ویژگی«پروفایل گروهی» را اضافه کرده است . افراد می‌توانند به این نوع پروفایل جدید بپیوندند و پست‌ها و داستان‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. محتوای این گروه فقط با اعضای گروه به اشتراک گذاشته می شود نه با همه فالوورهای شما. می‌توانید با ضربه زدن روی نماد مثبت (+) و انتخاب پروفایل گروهی ، یک پروفایل گروهی جدید ایجاد کنید.

اینستاگرام همچنین در حال آزمایش ویژگی «مجموعه‌های مشارکتی»( Collaborative Collections) است که به کاربران امکان می‌دهد با ذخیره کردن پست‌ها در مجموعه‌ای مشترک در گروه یا دایرکت های 1:1، با دوستان خود بر اساس علایق مشترک خود ارتباط برقرار کنند. ویژگی‌هایی که در حال آزمایش هستند خیلی زود منتشر می‌شوند، و سایر ویژگی‌ها برای کاربران در حال حاضر فعال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.