ویژگی‌ های جدید هدفون ایرپادز پرو2

بدون شک، می‌توان گفت که ایرپادز پرو2 اپل در حال حاضر یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیمی است که می‌توانید بخرید.

به گزارش تکناک، این هدفون‌ها به ویژگی‌هایی با کیفیت بالا مجهز شده‌اند که تجربه گوش دادن را برای شما شگفت انگیز می کنند. حالا، اپل در این زمینه به مرحله بالاتری رسیده است.

هدفون‌های ایرپادز پرو2 به تازگی به‌روزرسانی‌ دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را به هدفون‌ها اضافه می‌کند و خبر خوب این است که فرقی نمی کند که نسخه USB-C داشته باشید یا نسخه معمولی لایتنینگ. هر دوی آن‌ها برای این ویژگی‌ها واجد شرایط هستند. آیا نمی‌دانید که این ویژگی‌ها چقدر از نظر تجربه کاربری بهبود یافته است؟ بیایید همه را بررسی کنیم تا تصویر بهتری از آن‌ها بدست آوریم.

صدای تطبیقی ​​در ایرپادز پرو2

اپل AirPods Pro 2 را با سه حالت کنترل نویز معرفی کرد. اولین حالت Noise Cancellation است که به طور موثر صداهای محیطی را ساکت می‌کند. Transparency modeحالت بعدی است که صداهای محیطی را وقتی هدفون را بر روی گوش دارید، به درون هدفون هدایت می‌کند. به طور کلی، احساس هدفون‌های گوش باز را به شما می‌دهد.

در نهایت، Off mode وجود دارد که همه چیز را خاموش نگه می‌دارد و فقط کنسل نویز غیرفعال که به طور طبیعی توسط AirPods Pro 2 ارائه می‌شود، را به شما ارائه می‌دهد. به طور کلی، بیشتر کاربران هدفون‌ها را در حالت شفافیت یا کنسل نویز نگه می‌دارند. در پایان، حالت خاموش باعث می‌شود صدا کمی کاهش یابد یا خفه شود.

با این حال، با آخرین به‌روزرسانی، AirPods Pro 2 به یک حالت چهارم کنترل نویز دست یافته است. این حالت Adaptive Audio نام دارد و ممکن است نیاز به نگه داشتن هدفون در حالت کنسل نویز یا شفافیت را از بین ببرد.

در جوانب اصلی، حالت Adaptive Audio در AirPods Pro 2 “حالت شفافیت و کنسل نویز فعال (ANC) را به طور پویا ترکیب می‌کند”. این حالت با در نظر گرفتن محیط اطراف کاربر، بهترین “تجربه در لحظه” را ارائه می‌دهد.

به عبارت دیگر، Adaptive Audio به شما امکان می‌دهد در محیطی آرام از حالت شفافیت بهره‌مند شوید، اما وقتی محیط نویزی می‌شود، جهان را خاموش کند و بهترین بخش این است که شما حتی نمی‌فهمید که ایرپادز پرو2 اپل در حال تغییر حالت است. به عبارت دیگر، پخش صدا ثابت و پیوسته خواهد بود.

بطور اساسی، Adaptive Audio در ایرپادز پرو2 یک تنظیم “جامع” برای افرادی است که در حال حرکت هستند. و این وابسته به محیط است که هدفون‌ها به حالت کنسل نویز فعال یا شفافیت کامل وارد می‌شوند.

آگاهی از مکالمه/CONVERSATION AWARENESS

هدفون‌های AirPods (wireless earbuds designed and sold by Apple Inc.) اپل تاکنون به خوبی قابلیت توقف پخش صدا و به دنیای بیرون گوش دادن را در زمان‌های لازم فراهم کرده‌اند. با ویژگی Auto-Pause، شما می‌توانید به سادگی یک هدفون AirPod را از گوش خود بیرون بیاورید تا پخش متوقف شود و وقتی آن را دوباره قرار دهید، صدا به طور خودکار ادامه پیدا می‌کند.

ویژگی Conversation Awareness در واقع بر ایده‌ای مشابه Auto-Pause است، اما بهتر از آن عمل می‌کند. در حالت Conversation Awareness، AirPods Pro 2 هنگامی که شما صحبت می‌کنید، به طور خودکار میزان صدای پخش را کاهش می‌دهد. همچنین صدای افراد مقابل شما را تقویت می کند تا مطمئن شوید که تمام جزئیات را به دست می آورید.

در حالی که این همه اتفاق می‌افتد، Conversation Awareness به‌طور فعال نویز پس‌زمینه را در اطراف شما کاهش می‌دهد. این بدان معنی است که شما نهایتاً ممکن است بتوانید در حالی که در اتاقی شلوغ هستید به آرامی و بدون مشکل صحبت کنید. البته، این ویژگی مطمئناً رفت و آمد با AirPods Pro 2 را آسان تر می کند.

ویژگی بی صدا یا قطع در APPLE AIRPODS PRO 2

در نگاه اول ویژگی Mute or Unmute ممکن است مثل Conversation Awareness یا Adaptive Audio به نظر جذاب نرسد. اما وقتی متوجه می‌شوید که این ویژگی چه کاری انجام می‌دهد، قطعاً به همان اندازه سایر ویژگی‌ها مفید خواهد بود. در واقع، این ویژگی به شما امکان می‌دهد در هنگام مکالمه تلفنی یا جلسه‌ای به سرعت صدا را خاموش و روشن کنید.

شما نیازی به رسیدن به تلفن همراه خود ندارید تا این کار را انجام دهید. کافیست فقط دکمه ساقه هدفون‌های AirPods Pro 2 را فشار دهید تا به حالت mute برود. فشار دادن مجدد آنها به شما امکان می دهد صدای خود را unmute کنید. دیگر نیازی به درآوردن تلفن همراه از جیبتان برای این کار نیست.

شخصی سازی حجم صدا/PERSONALIZED VOLUME

یک ویژگی دیگری که به‌روزرسانی AirPods Pro 2 به همراه دارد، ویژگی Personalized Volume است. این ویژگی ANC و حجم پخش صدا را با هم ترکیب می کند و وقتی آن را فعال می‌گذارید، هدفون‌ها به طور مداوم صداهای محیط اطراف شما را نظارت می‌کنند.

با این نظارت، AirPods Pro 2 به طور خودکار سطوح ANC و میزان پخش صدا را تنظیم می‌کند. نتیجتاً، شما ممکن است تجربه صوتی بهتری را بدون توجه به محیط خود خواهید داشت. همچنین هدفون‌ها در طول مدت استفاده به تدریج یاد خواهند گرفت که بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده، تنظیماتی که شما دوست دارید را انتخاب کنند. از طریق این روند، Personalized Volume در طول زمان به صورت کارآمدتری عمل خواهد کرد.

روشن شدن خودکار AIRPODS PRO 2 بهتر است

ویژگی Automatic Switching برای مدتی در هدفون‌های AirPods اپل وجود داشته است. اما با این به‌روزرسانی، اپل فرآیند تغییر بین دستگاه‌های اپل را بدون وقفه‌تر کرده است. در واقع، هدفون‌ها اکنون مطمئن می‌شوند که زمان میان تغییر از یک دستگاه اپل به دیگری “بسیار سریعتر” است.

علاوه بر این، به‌روزرسانی باعث افزایش قابلیت اطمینان Automatic Switching در AirPods Pro 2 می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.