ویژگی کانال به واتساپ می آید

واتساپ به کار بر روی خبرنامه‌ها، که اکنون کانال نامیده می‌شوند، ادامه می‌دهد و این ویژگی در بروزرسانی آینده برنامه در دسترس است.

به گزارش تکناک، در ماه فوریه، از یک ویژگی جدید WhatsApp (Meta Platforms-owned mobile instant messenger and social media service) در دست توسعه خبر دادیم که یک ابزار خبرنامه خصوصی بود و حالا در به‌روزرسانی آینده برنامه موجود در دسترس است.

خبرنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که ابزاری یک به چند برای پخش اطلاعات باشند و به کاربران این امکان را می دهند که به راحتی به‌روزرسانی های مفید را از سایر افرادی که می خواهند از آنها به روزرسانی دریافت کنند، دریافت کنند.

بییشتر بخوانید:

این ویژگی هنوز در حال توسعه است، اما به لطف آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای اندروید 2.23.8.6 موجود در فروشگاه Play، متوجه شدیم که این ویژگی  واتساپ (برنامه خدمات پیام رسان و تماس اینترنتی متا) به «کانال» تغییر نام داده است.

digikala

به گزارش WABetaInfo ، کانال های واتساپ به عنوان یک بخش جداگانه و اختیاری در تب Status در دسترس خواهند بود که اکنون در نسخه جدید “Updates” نامیده می شود. تب اصلاح شده همچنین دارای یک رابط طراحی مجدد برای به روز رسانی وضعیت است که در آینده به صورت افقی ظاهر می شود.

کانال واتساپ یک ابزار خصوصی به حساب می آید زیرا شماره تلفن و اطلاعات کاربرانی که به کانال می پیوندند همیشه پنهان هستند. با این حال، پیام‌های دریافت شده در یک کانال رمزگذاری سرتاسری نمی‌شوند، زیرا تعداد زیادی از کاربران می‌توانند در یک کانال عضو شوند.

شایان ذکر است که کانال‌ها بر روی رمزگذاری سرتاسر پیام‌های خصوصی تأثیری نمی‌گذارند.این بدان معناست که هیچ کس دیگری، حتی واتساپ، متا و یک ارائه دهنده پروکسی، نمی توانند پیام های شخصی شما را بخوانند و به تماس های خصوصی شما گوش دهند.

کانال‌ها از دسته‌ها پشتیبانی می‌کنند، بنابراین کاربران می‌توانند با وارد کردن نام کاربری کانال در واتساپ، آن را جستجو کنند و نیازی به پیمایش وب‌سایت‌های خارج از برنامه را نداشته باشند. این ویژگی برای بهبود دسترسی به کانال‌ها طراحی شده است و دریافت به‌روزرسانی کانال های واتساپ  را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

کانال ها در حال توسعه هستند و در بروزسانی بعدی واتساپ منتشر خواهند شد.

digikala

1 دیدگاه برای “ویژگی کانال به واتساپ می آید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.