ویژگی Notes on profile به اینستاگرام می آید

اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جدید به نام Notes on profile است که به پروفایل‌ها بُعدی غیررسمی و شخصی‌تر اضافه می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، ویژگی Notes on profile به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود. این یادداشت‌ها مانند تابلو اعلانات دیجیتالی هستند که دنبال‌کنندگان می‌توانند پیام‌های کوتاه و شوخی‌های دوستانه یا تأییدیه‌های مثبت روی آن قرار دهند. یادداشت‌های مذکور را فقط برای سه روز می‌توان مشاهده کرد و بعد ناپدید می‌شوند.

ویژگی Notes on profile بیشتر راهی شخصی و گذرا برای ارتباط ارائه می‌دهد؛ اما برخی از افراد ممکن است بین آن با تأییدیه‌های لینکدین شباهت‌هایی پیدا کنند؛ خصوصاً درزمینه ارسال پیام‌های عمومی مثبت. این یادداشت‌ها بسته به نحوه استفاده از آن‌ها می‌توانند به شهرت‌یافتن آنلاین و تأیید مهارت‌های شخصی کمک کنند،.

دنبال‌کنندگان می‌توانند یادداشت‌هایی را به‌همراه ایموجی به پروفایلتان اضافه کنند که این یادداشت‌ها به‌مدت سه روز روی پروفایلتان دیده خواهند شد. شما نیز این اختیار را دارید که هر‌یک از یادداشت‌های ارسالی دنبال‌کنندگانتان را در‌صورت تمایل حذف کنید.

امکان افزودن محتوای چندرسانه‌ای در این قابلیت وجود ندارد. این یادداشت‌ها ممکن است بخشی از پروفایل را اشغال کنند؛ درست مشابه ویژگی‌های موجود در پیام‌های مستقیم.

مانند هر پلتفرمی که به کاربران امکان ارتباط آزادانه را می‌دهد، با ویژگی Notes on profile خطر انتشار محتوای منفی در اینستاگرام نیز وجود دارد. امیدواریم که اینستاگرام با ارائه گزینه‌های فیلترینگ قدرتمند، به حفظ محیطی مثبت و سازنده کمک و از پخش‌شدن پیام‌های منفی جلوگیری کند.

همچنین، شایعاتی وجود دارد که این ویژگی جدید ممکن است به‌عنوان جایگزینی برای Wonder Walls که پیش‌تر آزمایش شده بود، در نظر گرفته شود. با‌این‌حال، تا به این لحظه هیچ اطلاعات رسمی یا تأییدی درباره این تغییرات اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.