ویژگی VOICE STATUS در اپلیکیشن واتس اپ بروزرسانی شد

گزارش ادعا می کند که واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی اعلام وضعیت (VOICE STATUS)، تب تماس های جداگانه برای دسکتاپ و چت واتس اپ است.

در چند ماه گذشته، واتس‌اپ به‌روزرسانی‌هایی را برای این اپلیکیشن منتشر کرده است با این حال، به نظر می رسد که انتشار بروزرسانی های جالب واتس اپ تمام نشده است.

به گزارش تکناک، این پلتفرم پیامرسان اکنون از تماس های تصویری با 32 نفر و همچنین نظرسنجی در چت پشتیبانی می کند.

با توجه به WABeta، چند ویژگی جدید این پیامرسان در حال ساخت است. این گزارش ادعا می کند که واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی اعلام وضعیت (VOICE STATUS)، تب تماس های جداگانه برای دسکتاپ و چت واتس اپ است.

واتس اپ در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد یادداشت صوتی در مورد وضعیت خود ارسال کنند. این شرکت در حال کار بر روی این ویژگی برای نسخه بتا iOS است. اسکرین شات زیر نشان می دهد که کاربران می توانند VOICE STATUS  را یا اعلام وضعیت صوتی ارسال کنند اما مدت زمان آن تنها 30 ثانیه خواهد بود.

همچنین کاربر می تواند انتخاب کند که متنی را در کنار یادداشت صوتی ارسال کند. هنگامی که وارد صفحه وضعیت خود می شوید، نماد میکروفون را مشاهده خواهید کرد. اگر این نماد وجود دارد، می توانید اعلام وضعیت صوتی را پست کنید. در غیر این صورت، طبق معمول از طریق به روز رسانی وضعیت یک متن ارسال می کنید.

اعلام وضعیت صوتی درست مانند اعلام وضعیت متنی،  رمزگذاری شده است. اعلام وضعیت صوتی فقط توسط کسانی که شما می خواهید مشاهده می شود. می‌توانید در تنظیمات حریم خصوصی افرادی را که می‌خواهید وضعیت شما را ببینند انتخاب کنید.

چت واتساپ برای ویندوز

WhatsApp برای کاربران دسکتاپ، در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای مکالمه است. این شرکت در حال کار بر روی یک پلتفرم چت اختصاصی و تایید شده برای مکالمه است. در این چت، کاربران نکات خوبی دریافت می کنند و اطلاعاتی در مورد ویژگی های جدید دریافت می کنند. با این حال، کاربران یک گزینه اضافه دارند. اگر به چت نیاز ندارید، می توانید چت را ممنوع یا بی صدا کنید.

تب تماس ها

واتس اپ در دسکتاپ، در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد تاریخچه تماس خود را ببینند. آنها می توانند این اطلاعات را با باز کردن کارت تلفن دریافت کنند.

چه زمانی این ویژگی ها آماده می شوند؟

طبق گزارش‌ها، ویژگی Calls Tab در حال حاضر به صورت آزمایشی در ویندوز 2.224.6.4.0 در دسترس است. Voice Status برای نسخه دسکتاپ هنوز در حال توسعه است. بنابراین، ممکن است مدتی طول بکشد تا این ویژگی برای نسخه دسکتاپ WhatsApp  عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.