پادشاهی OPPO A98 5G در میان گوشی های میان رده

عرضه Oppo A98 5G قریب الوقوع به نظر می رسد. با توجه به دریافت چندین گواهینامه مانند SIRIM، NBTC و CQC، اوپو احتمالاً به زودی یک اعلامیه رسمی حول آن منتشر خواهد کرد.

عرضه Oppo A98 5G قریب الوقوع به نظر می رسد. با توجه به دریافت چندین گواهینامه مانند SIRIM، NBTC و CQC، اوپو احتمالاً به زودی یک اعلامیه رسمی حول آن منتشر خواهد کرد.

به گزارش تکناک، این دستگاه اخیراً در Geekbench مشاهده شده است و برخی از مشخصات کلیدی آن به نمایش درآمده است.

اکنون، برگه مشخصات کامل گوشی هوشمند آینده سری A Oppo 5G منتشر شده است و برخی از جزئیات کلیدی شناخته شده را تأیید و برخی از مشخصات سخت افزاری شایعه شده را روشن می کند.

طبق اطلاعات بدست آمده از پوستر آن، Oppo A98 5G با صفحه نمایش 6.72 اینچی با حفره صفحه نمایش عرضه می شود. این پنل دارای رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن FHD+ خواهد بود و مطابق با اطلاعات موجود در لیست Geekbench، این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 695 و 8 گیگابایت رم است.

طبق این اطلاعات، Oppo A98 5G با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز عمق عرضه خواهد شد. علاوه بر این، در حفره صفحه نمایش جلویی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

سیستم عامل Oppo A98 5G

گوشی Oppo A98 5G ، با ColorOS مبتنی بر اندروید 13 عرضه می‌شود و طبق اطلاعات پوستر، شامل یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. وجود SoC کارآمد کوالکام در کنار این باتری، نشان از مدت زمان کارایی مطلوب(SOT مطلوب) دستگاه دارد.

همچنین، Oppo A98 5G از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند و به سرعت باتری را از 0 به 100 درصد می‌رساند همچنین گزینه‌های رنگی آن، مشکی و آبی خواهد بود. افشاهای اطلاعاتی برچسب قیمت آن را تأیید نکرده‌اند. اما انتظار می رود قیمت آن حدود 290 دلار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.