توییتر با ابزار Spaces محتوای صوتی و پادکست عرضه می کند

پادکست توییتر به زودی راه اندازی می شود

توییتر به عنوان یک برنامه رسانه اجتماعی روز پنجشنبه گذشته در یک پست وبلاگ اعلام کرد در حال آزمایش یک تب Spaces بازطراحی شده است که محتوای صوتی را بر اساس موضوع گروه بندی می کند و همچنین برای اولین بار پادکست ها را شامل می شود.

به گزارش تک ناک، در این پست از توییتر آمده است: «تحقیقات داخلی ما نشان می‌دهد که 45 درصد از افرادی که از توییتر در ایالات متحده استفاده می‌کنند، ماهانه به پادکست‌ها نیز گوش می‌دهند، بنابراین ما به‌طور خودکار پادکست‌های متقاعد کننده ای را پیشنهاد می‌کنیم تا به افراد کمک کنیم به راحتی موضوعاتی را که به آن علاقه مند هستند، پیدا کنند و به آن گوش دهند».
صد در صد افرادی که از توییتر استفاده می کنند از حمام نیز استفاده می کنند، حتی بسیاری از آنها به طور همزمان این کار را میکنند. اما این بدان معنا نیست که از یک ویژگی توییتر که شما را مثلا در شستن کف حمام راهنمایی می کند، مشتاقانه استقبال شود.

پادکست توییتر راه اندازی می شود
با این طراحی مجدد، Spaces  هاب هایی از محتوای صوتی ایجاد می کند که دارای موضوع مشابه است، مانند اخبار، ورزش، تکنولوژی یا موسیقی. مانند فید «For You» توییتر. این ایستگاه‌ها با توجه به محتوا و حساب‌هایی که تک تک کاربران با آن‌ها در توییتر در تعامل هستند، طراحی می‌شوند.
ایستگاه ها در توییتر (Stations ) نه تنها شامل فضاهای زنده (Live Spaces) و از پیش ضبط شده ای است که توییتر در حال حاضر میزبانی می کند، بلکه پادکست های از پیش ضبط شده را نیز به کاربران پیشنهاد می کند.
کاربران همچنین می‌توانند با دادن انگشت شست بالا یا پایین به پادکست‌های پیشنهادی برای نشان دادن میزان علاقه‌شان، به شخصی‌سازی الگوریتم کمک کنند.
تب جدید فضاهای توییتر (Twitter Spaces) در حال حاضر برای گروهی از کاربران انگلیسی زبان به صورت آزمایشی فعال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.